interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ - "ΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ"

Ποιηματάκια με τους αριθμούς απο το ένα εως το δέκα που βοηθούν τα μικρά παιδιά να μάθουν να γράφουν τον κάθε αριθμό. Τα ποιηματάκια αποτελούνται από μικρά τετράστιχα που περιγράφουν με αστείο και παιδικό τρόπο την κίνηση που κάνει το χέρι προκειμένουν να γράψει τον κάθε αριθμό.

ΠΩΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑΚΙΑ

  • Χρησιμοποιούμε κάθε ποιηματάκι όταν μιλάμε για τον εκάστοτε αριθμό
  • Στην αρχή λέμε το ποίημα στα παιδιά και ρωτάμε εαν μπορούν να φανταστούν για ποιον αριθμό μιλάει
  • Η νηπιαγωγός σχεδιάζει τον αριθμό λέγοντας παράλληλα το ποίημα και τα παιδιά βλέπουν
  • Η νηπιαγωγός επαναλαμβάνει το ποίημα και ζητάει από τα παιδιά να το πουν σιγά σιγά μαζί της καθώς εκείνη ξανασχεδιάζει τον αριθμό
  • Η παραπάνω διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί όσες φορές η νηπιαγωγός κρίνει απαραίτητο, αλλά χωρίς να φτάσουν τα παιδιά σε σημείο αν βαρεθούν
  • Κάθε παιδί σχεδιάζει τον αριθμό με το δαχτυλάκι του στον αέρα λέγοντας παράλληλα το ποίημα
  • Κάθε παιδί σχεδιάζει τον αριθμό με κιμωλία
  • Κάθε παιδί σχεδιάζει τον αριθμό με πλαστελίνη
  • Κάθε παιδί σχεδιάζει τον αριθμό με μαρκαδόρο σε ένα μεγάλο χαρτόνι λέγοντας παράλληλα το ποίημα
  • Κάθε παιδί σχεδιάζει τον αριθμό με μολύβι ή ξυλομπογιά  σε χαρτί

Τα ποιηματάκια μπορούν να εκτυπωθούν σε κάρτες (δίνονται παρακάτω) και να τα χρησιμοποιούμε σε αριθμο-παιχνίδια με τα παιδιά ή να τα κολλήσουμε στην Γωνιά των αριθμών

ΚΑΡΤΕΣ

Κάρτες με ποιηματάκια για τους αριθμούς για το νηπιαγωγείο

Κάρτες με ποιηματάκια για τους αριθμούς για το νηπιαγωγείοΚάρτες με ποιηματάκια για τους αριθμούς για το νηπιαγωγείο

Κάρτες με ποιηματάκια για τους αριθμούς για το νηπιαγωγείο

ΠΟΙΗΜΑΤΑ "ΠΩΣ ΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ"

ΕΝΑ

Ανέβα, κατέβα
βάλε γραμμή
φτιάξε το ένα
κι εσύ στη στιγμή!

ΔΥΟ

Γύρισε λίγο
κατέβα και στρίψε
φτιάξε το δύο
και περήφανα δείξε!

Continue Reading

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΦΕΗ ΤΡΙΓΩΝΗ

Λίγα λόγια για μένα
Συνέντευξη με τη νηπιαγωγό Φεη Τριγώνη

Το όνομά μου είναι Φαίη Τριγώνη και είμαι νηπιαγωγός. Κατάγομαι από τη Νέα Κίο  Άργους. Τον Ιούλιο του 2012 βγήκα πτυχιούχος του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών. Από το Σεπτέμβριο του 2012 εργάζομαι σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Το επάγγελμα της νηπιαγωγού ξέρω ότι είναι το «επάγγελμα» που ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ  μιας και είναι αυτό που δήλωνα ότι θα κάνω από την ηλικία των 5.

 


Σε καλωσορίζουμε στο kindykids.gr! Θα θέλαμε να μάθουμε λίγα πράγματα για σένα!

 Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το λειτούργημα του νηπιαγωγού;

Όπως ήδη ανέφερα το «επάγγελμα» της νηπιαγωγού το είχα διαλέξει από την ηλικία των 5 χρόνων. Όλοι οι γονείς συνηθίζουν να ρωτούν τα παιδιά τους ‘τι θες να γίνεις όταν μεγαλώσεις; ’Η δική μου απάντηση ήταν πάντα ξεκάθαρη. Δασκάλα για μικρά παιδάκια. Άφησα τα χρόνια να περάσουν και όταν ήρθε η ώρα να φτιάξω το μηχανογραφικό μου η δουλειά που είχα να κάνω ήταν εύκολη. Οι πρώτες περίπου 20 επιλογές ήταν Παιδαγωγικές Σχολές. Η αγάπη μου για τα παιδιά είναι αυτή που με οδηγούσε…

Τι αγαπάς περισσότερο και τι λιγότερο στη δουλειά μας;

Μα φυσικά τα παιδιά αγαπώ περισσότερο .Όσο και να πιάνουν τα χέρια σου στις κατασκευές, όση μεταδοτικότητα και αν έχεις, αν δεν αγαπάς τα παιδιά σε αυτό το «επάγγελμα» θα δυστυχήσεις. Δεν είμαστε όλο χαρές και τραγούδια μέσα στην τάξη .Περνάμε σίγουρα και δύσκολες καταστάσεις που δυσχεραίνουν το έργο μας αλλά αν πραγματικά αγαπάς τα παιδιά, με το χαμόγελο που θα σου δώσουν, με μια φράση που θα πουν ,με μια μεγάλη αγκαλιά που θα σου κάνουν, πραγματικά τα ξεχνάς όλα .Αυτή τη μαγική ιδιότητα των παιδιών αγαπώ πιο πολύ!!!
Αυτό που αγαπώ λιγότερο, ή μάλλον  για να το πούμε καλύτερα, δεν αγαπώ καθόλου είναι αμφισβήτηση του έργου μας που έρχεται από κάποιους κακόβουλους που πραγματικά δεν έχουν ιδέα για τη δουλειά που γίνεται μέσα σε μία τάξη. Μια νηπιαγωγός άγει τη ψυχή του νηπίου, οδηγεί το νήπιο, μαζί με την οικογένειά του  φυσικά, σε αυτό που θα είναι αργότερα στη ζωή του και είναι μεγάλο κατόρθωμα να μπορούμε να το κάνουμε αυτό μέσα από συζήτηση, παιχνίδια, τραγούδια, χορό και κατασκευές.

Πως ονομάζεται το blog σου και πόσο καιρό το έχεις;

Το blog μου ονομάζεται Νηπιαγωγός από τα Πέντε και είναι ακόμα βρεφάκι… Είναι μόλις 7 μηνών μιας και δημιουργήθηκε 11 Οκτωβρίου του 2013.

http://nipiagogosapotapente.blogspot.gr/

Γιατί αποφάσισες να φτιάξεις το δικό σου blog;

Το  blog μου το έφτιαξα σε μια περίοδο που ήμουν άρρωστη και δεν πήγαινα στο σχολείο.Έτσι ένα απόγευμα προσπαθούσα να σκεφτώ τι θα μπορούσα να κάνω στο σπίτι για να νιώσω όμορφα. Μου άρεσε πολύ που τόσο καιρό παρακολουθούσα τη δουλειά συναδέλφων μέσα από τα ιστολόγιά τους και έτσι είπα να προσπαθήσω και εγώ να φτιάξω ένα δικό μου για να μοιράζομαι και τη δική μου δουλειά με τους υπόλοιπους.

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάζεις τη δουλειά στο σχολείο και τη διατήρηση ενός προσωπικού blog που θέλει συνεχή ενημέρωση και επιπλέον δουλειά καθημερινά;

Πραγματικά δεν είναι καθόλου εύκολο. Καθόμουν και κοιτούσα παλαιότερες αναρτήσεις μου που έκανα καθημερινά και έβλεπα ότι στην αρχή περιείχαν μόνο φωτογραφίες και μια δυο σειρές από λόγια. Αλληλεπιδρώντας αργότερα με άλλους συναδέλφους  διά μέσου του blog ένιωσα την ανάγκη να γράφω όλο και περισσότερα λόγια, να βγάζω όλο και περισσότερες φωτογραφίες μέσα την τάξη (πράγμα που είναι και δύσκολο όταν 26 παιδιά θέλουν να είσαι συνέχεια από πάνω τους) τα οποία για  να ενσωματωθούν αργότερα σε μια ανάρτηση ήθελαν μια οργάνωση πρώτα που απαιτούσε χρόνο. Έτσι οι αναρτήσεις μου πλέον δεν είναι καθημερινές αλλά νομίζω ότι είναι πιο ουσιαστικές. Προσπαθώ όταν ο χρόνος μου το επιτρέπει να κάνω όσες περισσότερες αναρτήσεις μπορώ ακόμα και αν είναι σαββατοκύριακο ή 3:00 το πρωί που άλλοι ξεκουράζονται γιατί απλά είναι κάτι που μου αρέσει να κάνω. Να μοιράζομαι τη δουλειά μου με άλλους.

Τι έχεις κερδίσει από την αλληλεπίδραση με άλλες συναδέρφους μέσα από το διαδίκτυο;

Continue Reading

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΙΔΕΕΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΙΔΕΕΣΜία από τις γωνιές που προσελκύουν το ενδιαφέρον των παιδιών στο νηπιαγωγείο είναι και αυτή της δραματοποίησης. Πώς όμως μπορούμε να την οργανώσουμε ώστε να είναι λειτουργική κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς; Στη συνέχεια ακολουθούν κάποιες βασικές υποδείξεις για τον κατάλληλο χώρο και χρόνο οργάνωσης της γωνιάς δραματοποίησης, για τον απαιτούμενο εξοπλισμό της, καθώς και για την καλύτερη δυνατή αξιοποίησή της. Αρχικά ωστόσο θα γίνει και μια σύντομη αναφορά στην ονομασία αυτής της γωνιάς.

Ονομασία

Η αλήθεια είναι πως η συγκεκριμένη γωνιά αναφέρεται με μια πληθώρα ονομάτων, όπως «γωνιά δραματοποίησης», «γωνιά θεάτρου», «γωνιά μεταμφίεσης» κ.τ.λ. Για λόγους ευκολίας ωστόσο στο παρόν κείμενο θα χρησιμοποιηθεί ο όρος «γωνιά δραματοποίησης». Αν και ουσιαστικά οι διάφορες ονομασίες παραπέμπουν και σε διαφορετικές χρήσεις, ωστόσο υπάρχει μια «συμφωνία» με το σε ποια γωνιά αναφερόμαστε άσχετα με το ποια ονομασία χρησιμοποιούμε. Παρόλα αυτά, μια σύντομη αναφορά στις πιο κοινές ονομασίες μπορεί να μας δώσει μια ιδέα για τις διάφορες χρήσεις που μπορεί να έχει αυτή η γωνιά.

Γωνιά δραματοποίησης: Ως όρος χρησιμοποιείται κυρίως στο Δ.Ε.Π.Π.Σ. και στον Οδηγό Νηπιαγωγού, αλλά και σε άλλα επίσημα κείμενα. Στην πράξη όμως δε βοηθά πάντα τα παιδιά να καταλάβουν τι γίνεται σε αυτή τη γωνιά, καθώς σαν λέξη δε σημαίνει κάτι για τα παιδιά, παρά μόνο σε πολύ δουλεμένες ομάδες που έχουν εξοικειωθεί με τον όρο της «δραματοποίησης».Επίσης, μπορεί να νιώθουμε ότι περιορίζει κάπως τις δυνατότητες αξιοποίησης αυτής της της γωνιάς αυστηρά στη δραματοποίηση ιστοριών.

Γωνιά μεταμφίεσης: Χρησιμοποιείται πολύ συχνά σαν όρος, αν και περιορίζει κατά πολύ το πεδίο χρήσης της γωνιάς, καθώς αναφέρεται κυρίως στον εξοπλισμό και όχι στην αξιοποίησή του. Έτσι συχνά καταλήγει σε μια γωνιά με ρούχα και νήπια που τρέχουν γύρω-γύρω φορώντας τα, αφού δεν υπονοεί τι μπορούν να κάνουν με αυτά.

Γωνιά θεάτρου ή θεατρική γωνιά: Αντίθετα με τους προηγούμενους είναι πολύ ευρύς όρος, καθώς αναφέρεται και στο θέατρο σαν γνωστικό αντικείμενο (η γωνιά όπου μαθαίνουμε για το θέατρο) αλλά και σαν μέσο διδασκαλίας (η γωνιά όπου μαθαίνουμε μέσω του θεάτρου). Επίσης, μπορεί να νιώσουμε ότι μας δεσμεύει στη δημιουργία μιας παράστασης σαν αυτοσκοπό.

Γωνιά θεατρικού παιχνιδιού: Είναι αρκετά πιο ολοκληρωμένος όρος που εξυπονοεί πολλαπλές χρήσεις προσφέροντας ένα ευρύ πεδίο δράσης στον εκπαιδευτικό και τα παιδιά. Ακόμη η χρήση του όρου «παιχνίδι» προσελκύει τα παιδιά να την επιλέξουν ως γωνιά απασχόλησής τους.

Ευφάνταστα ονόματα που τα βρίσκει η ομάδα: Τέλος, είναι συχνό φαινόμενο η γωνιά αυτή να παίρνει το όνομά της από την ίδια την ομάδα που συχνά εφευρίσκει ευφάνταστα ονόματα όπως π.χ. η γωνιά με τους θησαυρούς ή η γωνιά με τους ήρωες, κ.ά. Με τον τρόπο αυτό τα ίδια τα παιδιά εμπλέκονται στην ονοματοδοσία της γωνιάς και καθορίζουν ευκολότερα το πεδίο δράσης αλλά και τους κανόνες χρήση της.

Χρόνος – χώρος οργάνωσης

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΙΔΕΕΣ
 
Χρόνος οργάνωσης: Η γωνιά δραματοποίησης συνήθως δεν οργανώνεται από τις πρώτες μέρες της σχολικής χρονιάς, αλλά στην πορεία της (συχνά αφού έχουν περάσει 1-2 μήνες από την έναρξη της χρονιάς). Η αλήθεια είναι πως έχει αρκετούς κανόνες για τη χρήση της, που καλό είναι να μη συμπέσουν με την εκμάθηση των αρχικών βασικών κανόνων. Επίσης, χρειάζεται κάποιο εξοπλισμό, ο οποίος καλό είναι να συγκεντρωθεί σταδιακά από όλη την ομάδα, κάτι που χρειάζεται περισσότερο χρόνο προφανώς. Ακόμη, χρειάζεται αρκετή δουλειά με την ομάδα (ασκήσεις γνωριμίας, εμπιστοσύνης και δεσίματος της ομάδας, παιχνίδια με το σώμα και τις αισθήσεις, σύντομες δραματοποιήσεις και παιχνίδια ρόλων στην παρεούλα) ώστε σταδιακά τα παιδιά να αντιληφθούν πώς μπορούν να την αξιοποιήσουν. Παρόλα αυτά, αν έχουμε μια ομάδα αρκετά δουλεμένη και που έχει πολλά παιδιά από την περσινή μας χρονιά, μπορούμε να θέσουμε σε λειτουργία τη γωνιά μας αρκετά πιο σύντομα.

Χώρος: Καθώς είναι μια γωνιά που χρειάζεται ευρύ χώρο δράσης και αρκετά υλικά, καλό είναι να τοποθετείται σε σημεία με αρκετό διαθέσιμο χώρο, χωρίς ωστόσο να αποθαρρυνόμαστε αν διαθέτουμε μόνο μια πολύ μικρή τάξη. Αν ο χώρος είναι πρόβλημα, μπορούμε να τοποθετήσουμε τα υλικά μας σε (τροχήλατα κατά προτίμηση) μπαούλα και να μεταφέρουμε το χώρο δράσης στην παρεούλα.Άλλωστε, αν ασχολούμαστε κυρίως με τη δραματοποίηση ιστοριών μπορεί να μας βολεύει περισσότερο να βρίσκεται η γωνιά κοντά στην παρεούλα ή ακόμα και κοντά στη βιβλιοθήκη. Επίσης, μπορεί να θέλουμε να αξιοποιήσουμε και τα τραπεζάκια της τάξης μας ή άλλες γωνιές όπως το κουκλόσπιτο ή το μαγαζάκι. Ακόμη, είναι χρήσιμο να μη βρίσκεται πολύ μακριά από τη γωνιά εικαστικών, αφού πολύ συχνά ο εξοπλισμός της προκύπτει από δουλειά που γίνεται σε αυτή τη γωνιά. Ωστόσο, καλό θα είναι να μη βρίσκεται πολύ κοντά σε «ήσυχες» γωνιές όπως της γραφής ή των μαθηματικών, αλλά και σε πολύ θορυβώδεις όπως του οικοδομικού υλικού.

Εξοπλισμός

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΙΔΕΕΣ

Η γωνιά δραματοποίησης μπορεί να φαίνεται ότι απαιτεί πολλά υλικά για να είναι πλήρως εξοπλισμένη, αυτό όμως δεν πρέπει να μας αγχώνει. Τα περισσότερα από αυτά τα υλικά μπορούμε να τα συγκεντρώσουμε με τη βοήθεια των παιδιών και των γονιών τους, τα περισσότερα άλλωστε βρίσκονται σε όλα τα σπίτια, επίσης μπορούμε να τα δανειστούμε από άλλες γωνιές, αλλά και – το σημαντικότερο – μπορούμε να τα κατασκευάσουμε μαζί με τα παιδιά. Ακολουθούν μερικές προτάσεις για υλικά και αντικείμενα που θα μας φανούν χρήσιμα:

Για τη διαμόρφωση του χώρου: διάφορα υφάσματα, φόδρες, τουλουπάνια, χαρτί του μέτρου. Χαρτόνια και χαρτόκουτα. Τραπεζάκια και καρέκλες, στρωματάκια, παραβάν, κουρτίνα, μπαούλα. Καθρέφτης (ολόσωμος κατά προτίμηση). Κρεμάστρες ή καλόγερος για τα κοστούμια. Επίσης, cd-player και διάφορα αυτοσχέδια ή μη μουσικά όργανα.
Ως στοιχεία μεταμφίεσης: είδη θεατρικού μακιγιάζ, κατάλληλα για μικρά παιδιά. Διάφορα αξεσουάρ, όπως καπέλα, τσάντες, περούκες, φουλάρια, μαντίλια, στέμματα. Μάσκες έτοιμες ή αυτοσχέδιες. Επίσης θα χρειαστούμε και υλικά κατασκευών (π.χ. χαρτόνια, γκοφρέ, ψαλίδια, κόλλες, μαρκαδόρους) για να ετοιμάσουμε κοστούμια, μάσκες ή σκηνικά αντικείμενα.
Ως σκηνικά αντικείμενα: μπαστούνια, σπαθιά, ασπίδες, κούκλες, κουζινικά και ψεύτικα τρόφιμα, καλάθια, αυτοκινητάκια, κ.ά.
Ως εξωτερικά ερεθίσματα για αυτοσχεδιασμούς:περιοδικά, εφημερίδες, βιβλία, αφίσες, πίνακες ζωγραφικής, εικόνες, φωτογραφίες, cds.

Αξιοποίηση της γωνιάς

ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΙΔΕΕΣ


Στη συνέχεια ακολουθούν κάποιοι βασικοί κανόνες για τη χρήση της γωνιάς δραματοποίησης και μερικές προτάσεις δραστηριοτήτων που μπορούν να πραγματοποιηθούν σε αυτή τη γωνιά.

Continue Reading

ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ ΣΤΙΛΤΟΝ: Ο ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ,ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ - ΤΕΑ ΣΤΙΛΤΟΝ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΤΟΠΦΟΡΝΤ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ

Τζερόνιμο Στίλτον- Ο πειρατής του διαδικτύου-Εκδόσεις Κέδρος

 

ΒΙΒΛΙΟ: Ο ΠΕΙΡΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ ΣΤΙΛΤΟΝ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΒΙΚΗ ΛΙΑΝΟΥ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: Giuseppe Ferrario (σχεδιασμός), Giulia Zaffaroni (χρωματισμός)

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΚΕΔΡΟΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΑΠΟ 9 ΕΤΩΝ)

 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ:

Αγαπητά μου τρωκτικά,
Εδώ στην Ποντικόνησο, όλα τα βιβλία μου έχουν γίνει μπεστ σέλερ. Πρόκειται για ξεκαρδιστικές περιπέτειες, πιο τρυφερές από τη φέτα , πιο νόστιμες από τη γραβιέρα και πιο αρωματικές από την παρμεζάνα… Είναι ιστορίες που θα σας μείνουν αξέχαστες, σας το εγγυώμαι εγώ, ο Τζερόνιμο Στίλτον.

«Μα τα χίλια κεφαλοτύρια! Τι έχουν πάθει όλοι τους; Οι γείτονες και οι γνωστοί δε με χαιρετούν στο δρόμο, οι συνάδελφοί μου στην εφημερίδα με κοιτούν με μισό μάτι και, σαν να μην έφτανε αυτό, παραλαμβάνω δεκάδες άχρηστα αντικείμενα που “έχω αγοράσει” στο διαδίκτυο με την πιστωτική μου κάρτα. Εγώ, όμως, δεν έχω παραγγείλει τίποτα! Πώς είναι δυνατόν; Μόνο η Δόκτωρ Σλας Ντοτ Κομ μπορεί να με βοηθήσει! Για να δούμε τι θα ανακαλύψει…»

Τζερόνιμο Στίλτον - Οι περιπέτειες του οδυσσέα - Εκδόσεις Κέδρος

 

ΒΙΒΛΙΟ: ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ ΣΤΙΛΤΟΝ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΒΙΚΗ ΛΙΑΝΟΥ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: Claudia Forcelloni, Elisabetta Giulivi, Rosa La Barbera, Danilo Loizedda, Arianna Rea, Roberta Tedeschi, Lusa Usai, Concetta Valentino και Danilo Barozzi

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΚΕΔΡΟΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΑΠΟ 9 ΕΤΩΝ)

 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ:

Είστε έτοιμοι για ένα συναρπαστικό ταξίδι παρέα με τον Τζερόνιμο Στίλτον και το μυθικό Οδυσσέα; Θα περιπλανηθείτε σε αγριεμένες θάλασσες, θα ανακαλύψετε άγνωστες χώρες, θα συναντήσετε μυστηριώδη πλάσματα και θα αντιμετωπίσετε κινδύνους και παγίδες που κόβουν την ανάσα! Μια συναρπαστική και γοητευτική ιστορία, γεμάτη ανατροπές και αξέχαστες περιπέτειες!

 

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ ΣΤΙΛΤΟΝ;

Ο Τζερόνιμο Στίλτον ζει στην Ποντικούπολη της Ποντικονήσου, ένα παράξενο νησί που μοιάζει με μισοφαγωμένο κομμάτι τυρί και βρίσκεται στο Νότιο Τρωκτικό Ωκεανό. Εκεί η φύση είναι προστατευμένη και οι ποντικοί ζουν ευτυχισμένοι. Σπούδασε Ποντικολογία και Φιλολογία των Τρωκτικών καθώς και Συγκριτική Αρχαιοποντικολογία. Διευθύνει την Ηχώ των Τρωκτικών, την πιο επιτυχημένη εφημερίδα της Ποντικονήσου.
Στον ελεύθερο χρόνο του, ο Τζερόνιμο συλλέγει παλιές κρούστες παρμεζάνας του 17ου αιώνα, αλλά αυτό που αγαπά περισσότερο είναι να γράφει βιβλία στα οποία αφηγείται τις συναρπαστικές περιπέτειές του!
Έχει λάβει πολλές διακρίσεις, μεταξύ των οποίων το βραβείο Πόντιτζερ για το βιβλίο του Το μυστήριο του χαμένου θησαυρού. Τα βιβλία του έχουν μεταφραστεί σε 40 γλώσσες και έχουν πουλήσει 85 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως!
Είναι τα βιβλία που απολαμβάνουν τα παιδιά γιατί έχουν χιούμορ, δράση, και πολλές ανατροπές και που εμπιστεύονται γονείς και εκπαιδευτικοί γιατί μεταδίδουν  διαχρονικές ηθικές αξίες. Ο αναγνώστης ταυτίζεται με τον Τζερόνιμο, που αντιμετωπίζει τις δυσκολίες της καθημερινής ζωής με χιούμορ και αισιοδοξία.

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΟΤΥ ΤΟΠΦΟΡΝΤ-ΤΕΑ ΣΤΙΛΤΟΝ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ

 

ΒΙΒΛΙΟ: Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ ΤΟΠ ΦΟΡΝΤ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΤΕΑ ΣΤΙΛΤΟΝ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΒΙΚΗ ΛΙΑΝΟΥ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: Giuseppe Facciotto (σχεδιασμός), Davide Turotti (χρωματισμός)

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΚΕΔΡΟΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (ΑΠΟ 9 ΕΤΩΝ)

 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ:

Για να γιορτάσουν τα 600 χρόνια λειτουργίας του Κολεγίου Τόπφορντ, οι καθηγητές αποφασίζουν να ανεβάσουν την παράσταση Ρωμαίος και Ιουλιέτα και διοργανώνουν μια μεγάλη ακρόαση για να αναθέσουν τους ρόλους στους σπουδαστές. Ποιοι θα είναι άραγε οι δύο πρωταγωνιστές;

 

Καλώς ήρθατε στο Νησί των Φαλαινών! Το νησί αυτό βρίσκεται βορειοανατολικά της Ποντικονήσου, στη Θάλασσα των Τρεμάμενων Μουστακιών. Στο Νησί των Φαλαινών, όπου η φύση οργιάζει, έχουν την έδρα τους σπουδαία κέντρα έρευνας και μελέτης, όπως το Εργαστήριο Θαλάσσιας Βιολογίας και το Αστεροσκοπείο. Εδώ βρίσκεται επίσης και το φημισμένο Κολέγιο Τόπφορντ, απ’ όπου είχα την τύχη να αποφοιτήσω κι εγώ, η Τέα Στίλτον. Στο Τόπφορντ σπουδάζουν πέντε κορίτσια πολύ ξεχωριστά…

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap