interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΜΑΡΙΑ ΔΡΑΓΑΣΙΑ

Λίγα λόγια για μένα

Συνεντευξη με τη νηπιαγωγό Μαρία ΔραγάσιαΕίμαι η Μαρία Δραγασιά και νιώθω μεγάλη υπερηφάνεια που είμαι νηπιαγωγός! Ναι, υπερηφάνεια... Που κατάφερα να κάνω την μεγάλη μου αγάπη, επάγγελμα. Που μαζί με τα παιδιά μπορώ να γίνομαι και να νιώθω κι εγώ παιδί!

Γεννήθηκα, μεγάλωσα και διαμένω μόνιμα στην πόλη της Κατερίνης. Το 2004 πέρασα στο Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ. του Πανεπιστημίου Αιγαίου με έδρα τη Ρόδο, φοίτησα εκεί κατά το πρώτο εξάμηνο σπουδών και στη συνέχεια μετεγγράφηκα στο αντίστοιχο τμήμα της Παιδαγωγικής Σχολής του Α.Π.Θ. στη Θεσσαλονίκη. Κατά τη διάρκεια των σπουδών μου είχα την ευκαιρία να συναντήσω και να συνεργαστώ με εξαίρετους ανθρώπους, που κατάφεραν να με κάνουν να αγαπήσω ακόμη περισσότερο αυτό που είχα ήδη επιλέξει και φυσικά να πειστώ πως είχα κάνει τη σωστή επιλογή. Δε θα ξεχάσω τα χαρακτηριστικά και γεμάτα ενθάρρυνση λόγια των νηπιαγωγών των Πειραματικών Νηπιαγωγείων Πανοράματος Α.Π.Θ., κατά τη διάρκεια των πρακτικών μου ασκήσεων. Λόγια που έμειναν χαραγμένα στη μνήμη και την ψυχή μου, που με βοήθησαν να εξελιχθώ πρώτα ως άνθρωπος και μετέπειτα ως εκπαιδευτικός... “Είσαι γεννημένη νηπιαγωγός. Μαγεύεις τα παιδιά!”.

Η εμπειρία μου στο χώρο της εκπαίδευσης είναι πολύ μικρή. Ασχολήθηκα ευκαιριακά με τη δημιουργική απασχόληση παιδιών προσχολικής ηλικίας, ως νηπιαγωγός με καθεστώς σύμβασης σε δημοτικούς παιδικούς σταθμούς και μέχρι πρόσφατα συνεργαζόμουν με το Δ.Ι.Ε.Κ. Κατερίνης ως Επόπτρια Πρακτικής Άσκησης της ειδικότητας Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης. Διαφορετική εμπειρία, μα συναρπαστική για τους δικούς της λόγους. Δουλεύοντας με παιδιά, είχα την ευκαιρία να ζήσω από πολύ κοντά το μεγάλωμά τους... τις αγωνίες τους, τις λαχτάρες τους, τις χαρές και τις απογοητεύσεις τους... Εύχομαι να με αξιώσει ο Θεός, να ζήσω από κοντά το μεγάλωμα και την εξέλιξη των δικών μου παιδιών!  

 

Σε καλωσορίζουμε στο kindykids.gr! Θα θέλαμε να μάθουμε λίγα πράγματα για σένα!

Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το λειτούργημα του νηπιαγωγού;

Το 2003, όταν και πρωτοσυμμετείχα στις πανελλήνιες εξετάσεις, ήταν πλέον ξεκάθαρη και κατασταλαγμένη η απόφασή μου για το ποιά κατεύθυνση σπουδών ήθελα να ακολουθήσω... Νηπιαγωγός! Αυτό ήθελα από τότε... Να δουλεύω με παιδιά, να είμαι σε ένα περιβάλλον με χαρούμενα πρόσωπα, με χαμόγελα, ζωντάνια, δράση! Δεν τα κατάφερα με την πρώτη φορά και επειδή η αγάπη μου παρέμενε και δυνάμωνε, έδωσα για δεύτερη φορά εξετάσεις και ευτυχώς τα κατάφερα. Γιατί όταν κάτι το θέλεις πολύ, το διεκδικείς μέχρι τέλους. Κι εγώ το διεκδίκησα.

Τι αγαπάς περισσότερο και τι λιγότερο στη δουλειά μας;

Αγαπώ την αθωότητα της παιδικής σκέψης, την ζωντάνια τους! Που με ένα γλυκό χαμόγελο και μια σφιχτή αγκαλιά σε κάνουν να ξεχνάς τον οποιοδήποτε προβληματισμό σου. Το στενάχωρο της δουλειά μας είναι που πολλές φορές αναγκαζόμαστε, λόγω μη επάρκειας υλικού, να βάλουμε βαθιά το χέρι στην τσέπη μας για να επιτελέσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το έργο μας.

Πως ονομάζεται το blog σου και πόσο καιρό το έχεις;

Τον Απρίλιο του 2011 δημιούργησα το προσωπικό μου ιστολόγιο, το οποίο ονομάζεται “Ταξίδι στη Χώρα των Παιδιών!” http://xwrapaidiwn.blogspot.gr/ . Σήμερα, αριθμεί περίπου 530 εγγεγραμμένα μέλη ενώ η συνολική επισκεψιμότητά του αυτά τα 3 χρόνια παρουσίας του στην “μπλογκογειτονιά”, αγγίζει τις 1.300.000 επισκέψεις.

Γιατί αποφάσισες να φτιάξεις το δικό σου blog;

Το 2011, σε μία περίοδο όπου είχα αρκετό ελεύθερο χρόνο, σκέφτηκα πως έπρεπε να κάνω κάτι, αρχικά για να διατηρήσω την επαφή με τη δουλειά μου, αλλά παράλληλα και για να αλληλεπιδρώ με συναδέλφους, που έχουν όλο το μεράκι και τη διάθεση να κάνουν το κάτι παραπάνω για να εμπλουτίσουν το εκπαιδευτικό τους έργο. Ήθελα να μοιραστώ όλα όσα είχα δει, ακούσει, διαβάσει σε σχέση με τη δουλειά μας. Η γνώση άλλωστε υπάρχει για να διαχέεται και να μοιράζεται! Τότε, δεν υπήρχαν αρκετά εκπαιδευτικά ιστολόγια “στον ιντερνετικό αέρα”... Έτσι η σκέψη του να “εισάγω” κάτι νέο, ενισχύθηκε και απέκτησε “σάρκα και οστά”, μέσω του Blog μου.

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάζεις τη δουλειά στο σχολείο και τη διατήρηση ενός προσωπικού blog που θέλει συνεχή ενημέρωση και επιπλέον δουλειά καθημερινά;

Στο ιστολόγιό μου φιλοξενώ εποπτικό υλικό που εγώ δημιουργώ για τις ανάγκες της δουλειά μου , δραστηριότητες που κάποια στιγμή υλοποίησα στην τάξη, βρήκαν θετική ανταπόκριση από τους μαθητές μου και θεωρώ ότι αξίζει να προβληθούν, ιδέες κατασκευών και δράσεων που βρήκα και με ενθουσίασαν. Δεν ανήκω στην περίπτωση των συναδέλφων που είναι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί και παράλληλα αφιερώνουν πολύτιμο χρόνο για να προβάλλουν τη δουλειά που υλοποιούν στην τάξη τους.

Τι έχεις κερδίσει από την αλληλεπίδραση με άλλες συναδέρφους μέσα από το διαδίκτυο;

Continue Reading

ΤΑ ΜΟΥΣΟΥΔΑΚΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΓΓΛΙΚΑ - ΛΙΑΝΑ ΔΕΝΕΖΑΚΗ & ΦΑΙΗ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗΣ

ΒΙΒΛΙΟ: ΤΑ ΜΟΥΣΟΥΔΑΚΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΓΓΛΙΚΑ

ΤΑ ΜΟΥΣΟΥΔΑΚΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΓΓΛΙΚΑ - ΛΙΑΝΑ ΔΕΝΕΖΑΚΗ&ΦΑΙΗ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗΣ

 

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΛΙΑΝΑ ΔΕΝΕΖΑΚΗ&ΦΑΙΗ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΛΙΑΝΑ ΔΕΝΕΖΑΚΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΛΙΒΑΝΗ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ:

Τα μουσουδάκια μαθαίνουν ΑΓΓΛΙΚΑ είναι σχεδιασμένα, ώστε να εντάξουν τα αγγλικά στη ζωή του παιδιού. Ασκήσεις προγραφής, προμαθηματικές, ομαδοποίησης, λεπτής κινητικότητας, παρατήρησης κ.ά. έχουν ενσωματωθεί στην ύλη ­­­αυτού του βιβλίου, μέσα από παιχνίδια και ευχάριστες δραστηριότητες, με στόχο να βοηθήσουν τα παιδιά στην ευκολότερη κατανόηση της γλώσσας. Ενισχύεται η επικοινωνία-συνεργασία ενήλικα και παιδιού με δημιουργικό τρόπο.

 

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ:

Με μια εξαιρετική εικονογράφηση τα Μουσουδάκια έρχονται να εισάγουν  τα παιδιά προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας στην αγγλική γλώσσα. Ένα βιβλίο γραμμένο με έξυπνο τρόπο, που γίνεται κατανοητό και από τους γονείς και μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάλλιστα και στο σπίτι. Περιλαμβάνει μεγάλη ποικιλία από ασκήσεις, που με διασκεδαστικό τρόπο εισάγουν τα παιδιά στην ξένη γλώσσα. Ένας ωραίος τρόπος δημιουργικής απασχόλησης των παιδιών στο σπίτι και μια ευκαιρία για να περάσουν ευχάριστα και δημιουργικά το χρόνο τους γονείς και παιδιά!

Continue Reading

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΕΥΔΟΚΙΑ ΞΕΦΤΕΡΗ

Λίγα λόγια για μένα

Συνέντευξη με τη νηπιαγωγό Ευδοκία ΞεφτέρηΕίμαι η Ευδοκία Ξεφτέρη ή αλλιώς το ξεφτέρι! Έτσι συνηθίζουν να με φωνάζουν όταν με γνωρίζουν καλά. Γεννήθηκα στις 7-2-1984 και ζω στην Αθήνα. Έχω τελειώσει το Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στην Ρόδο, όπου και πέρασα πολύ όμορφα φοιτητικά χρόνια. Ήταν η πρώτη φορά που έφυγα μακριά από τους δικούς μου, οπότε άρχισα να βλέπω διαφορετικά πολλά πράγματα στην ζωή μου. Από την διαχείριση ενός σπιτιού μέχρι την επικοινωνία μου με τον κόσμο γενικότερα. Ως κλειστός χαρακτήρας, θεωρώ ότι αυτή η αλλαγή, υπήρξε το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό βήμα γι αυτό που είμαι σήμερα! Στο επάγγελμα βρίσκομαι από το 2007, όπου και ξεκίνησα από παιδικούς σταθμούς, ενώ πιο πριν πρόσεχα παιδάκια. Σήμερα, εργάζομαι ως αναπληρώτρια, για 5η χρονιά. Μετά από 3 χρόνια στην όμορφη Κρήτη και 2 χρόνια στο νομό Αττικής, αυτό που σκέφτομαι είναι αν θα μονιμοποιηθώ ποτέ, μιας και τα όνειρα - σχέδια που έκανα όταν ακόμη σπούδαζα, δεν είναι πάντα, πλέον άμεσα, πραγματοποιήσιμα.

 Σε καλωσορίζουμε στο kindykids.gr! Θα θέλαμε να μάθουμε λίγα πράγματα για σένα!

Γεια σας, γεια σας και χαρά σας!!!

 Πως αποφάσισες να ασχοληθείς με το λειτούργημα του νηπιαγωγού;

Καταρχάς, αυτό που λέω πάντα σε όλους… και ειδικότερα όσοι με γνωρίζουν από παιδί, είναι ότι δεν θα πέρναγε από το μυαλό κανενός ότι εγώ θα γινόμουν νηπιαγωγός, αφού έβγαζα την ψυχή της μανούλας μου για να πάω στο σχολείο. Εγώ ήμουν ένα παιδί απροσάρμοστο, ακοινώνητο, που δεν συμμετείχα ποτέ πουθενά! Ένα παιδί, που όταν ήταν η ώρα να πάμε στο σχολείο, στράβωνα τα πόδια μου και δεν περπατούσα, με αποτέλεσμα να με βάζουν στους ώμους και να με πηγαίνουν με το ζόρι! Ναι αυτό το παιδί ήμουν εγώ! Ευτυχώς μεγάλωσα και άλλαξα!!! Περίπου, όταν ήμουν στο γυμνάσιο άρχισα να ασχολούμαι με μικρά παιδάκια. Στην οικογένεια, τότε, υπήρχαν μωρά ξαδελφάκια, και πάντα ήμουν εκεί κοντά, ασχολιόμουν, έπαιζα μαζί τους, μου άρεσαν γενικότερα τα μικρά. Με χαρακτήριζε η άνεση που είχα μαζί τους από τότε. Οπότε φτάνοντας στο λύκειο, αποφάσισα πως θέλω να ασχοληθώ με παιδιά. Μου χε περάσει από το μυαλό και σαν ηλικία τα παιδιά του δημοτικού, αλλά δεν με έφτασαν τα μόρια, και ευτυχώς δεν πέρασα στο Δημοτικής εκπαίδευσης.

 

Τι αγαπάς περισσότερο και τι λιγότερο στη δουλειά μας;

Νομίζω πως δεν υπάρχει κάτι που δεν αγαπώ στην δουλειά που κάνω. Αγαπώ τα πάντα. Τα πάντα περιλαμβάνουν τα… ΠΑΝΤΑ. Μπορεί να γκρινιάζω κάποιες φορές ότι μας πέφτει δουλειά παραπάνω σε κάποια θέματα (ειδικά σε οτιδήποτε καινούργιο μπαίνει στο νηπιαγωγείο και γίνεται για πρώτη φορά), ή τρέχουμε και δεν φτάνουμε με τον χρόνο παρόλο που έχει γίνει σωστή κατανομή του (όλο και κάπου θα ξεφύγουμε). Θεωρώ όμως ότι όλα αυτά είναι μέρος της δουλειάς μας. Αγαπώ το άγχος, το τρέξιμο, τον πανικό που μας καταβάλλει μέχρι να γίνει κάτι πράξη! Αγαπώ τα δύσκολα και τα καινούργια! Αγαπώ τρελά τα παιδιά! Αγαπώ τον τρόπο που εκφράζουν την αγάπη τους ακόμη και όταν κάνουν την σκανδαλιά τους! Αγαπώ τον τρόπο που σκέφτονται! Αγαπώ τις τρελές και φοβερές ατάκες και ερωτήσεις τους! Αγαπώ το γεγονός ότι τα περισσότερα αγόρια θέλουν να με παντρευτούν!!!! Μόνιμη απάντηση μου είναι ότι πρέπει να μπω στην φορμόλη! χεχεχε Αγαπώ ακόμη περισσότερο τα πιο «δύσκολα» παιδιά, γιατί εκεί βλέπεις πιο έντονα την εξέλιξη μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς! Αγαπώ τις κατασκευές! Γενικά αγαπώ αυτή την «ελευθερία» που μου δίνει το επάγγελμα να εκφράζομαι και να γίνομαι παιδί μαζί με τα παιδιά και να περνάμε όλοι μαζί τέλεια κάθε μέρα!

 

Πως ονομάζεται το blog σου και πόσο καιρό το έχεις;

Το blog μου ονομάζεται Astropeleki - Just another star in the websky. Ξεκίνησε στις 26 Σεπτεβρίου του 2007 και ώρα 21.00, ως δεύτερη απόπειρα δημιουργίας ιστολογίου, μιας και το πρώτο, που είχε το ίδιο όνομα, ανήκε στην blogspot. Λόγω, όμως, του ότι κάποιες λειτουργίες με μπέρδευαν, ένιωθα ότι δεν μπορώ να προσαρμοστώ, οπότε έφτιαξα αυτό που ισχύει σήμερα ως astropeleki.wordpress.com. Φέτος θα κλείσω αισίως τα 7 χρόνια γραφής.

 

Γιατί αποφάσισες να φτιάξεις το δικό σου blog;

Αρχικά ο σκοπός του ιστολογίου δεν ήταν αυτός που είναι σήμερα. Ήθελα απλά να δοκιμάσω κάτι νέο σε γραφή μέσω της τεχνολογίας. Ήθελα να μοιράζομαι σκέψεις και να μιλάω με κόσμο. Λίγο αργότερα, αφού ήδη δούλευα σε παιδικό σταθμό, και άρχισα να ψάχνομαι για κατασκευές, για πληροφορίες, στην ουσία να μάθω το επάγγελμα μιας και ήταν η πρώτη φορά που θα δούλευα, έβλεπα ότι δεν υπάρχει κάτι στα ελληνικά δεδομένα που να παρουσιάζει δουλειές από το νηπιαγωγείο. Έβρισκα πάρα πολλά ξένα ιστολόγια, αλλά τίποτα σε ελληνικό. Κάπως, έτσι, ξεκίνησα να παρουσιάζω δουλειές από τα πρώτα μου βήματα ως νηπιαγωγός και απλά, χωρίς να το καταλάβω, τα χρόνια πέρασαν, πολλές συνάδελφοι απαντούσαν στις δημοσιεύσεις, μου ζητούσαν πληροφορίες και συμβουλές. Εκτός από συναδέλφους, φοιτήτριες και γονείς το ίδιο… Και έτσι απλά, η επαφή άρχισε να γίνεται απαραίτητη, γιατί ναι μεν προσπαθούσα να βοηθάω άλλες συναδέλφους που ξεκινούσαν και εκείνες τα πρώτα βήματα αλλά παράλληλα μάθαινα και γω περισσότερα για το επάγγελμά μου. Είχα (και έχω) όλη την καλή διάθεση να βοηθάω όπου και όπως μπορώ!

 

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάζεις τη δουλειά στο σχολείο και τη διατήρηση ενός προσωπικού blog που θέλει συνεχή ενημέρωση και επιπλέον δουλειά καθημερινά;

Δεν είναι εύκολο! Χρειάζεται χρόνος! Ειδικά όταν βρίσκεσαι στα πρώτα βήματα ενός ιστολογίου, θέλεις να ξέρεις κάθε λειτουργία του, κάθε κουμπάκι του… Όταν τα μάθεις όλα αυτά, τότε γίνονται όλα λίγο πιο εύκολα. Πρέπει να δίνεις καταρχάς βάση στη δουλειά σου και ύστερα στο ιστολόγιο. Όταν βρίσκεσαι στην αρχή, έχεις αυτό το έντονο συναίσθημα «να προλάβω να δείξω, για να δώσω ιδέες σε όλους». Όχι «να προλάβω να δείξω» για να προλάβω όλους τους υπόλοιπους. Τουλάχιστον στην δικιά μου περίπτωση, επειδή όταν ξεκίνησα το blogging, δεν υπήρχαν ελληνικά blog της ίδιας θεματολογίας, ήθελα να προετοιμάζω πράγματα για να δίνω ιδέες σε συναδέλφους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να αφιερώνω πάρα πολλές ώρες στην παρουσίαση των δραστηριοτήτων, σε καθημερινό επίπεδο. Φυσικά, αν δεν αγαπούσα και την τεχνολογία, δεν θα τα έκανα όλα αυτά, αλλά ούσα υδροχόος, η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο κομμάτι μου. Όσο μεγαλώνω, δεν αγχώνομαι για το πόσο συχνά ανανεώνω το ιστολόγιο. Υπάρχουν και κάποιες περίοδοι, που ήταν σα να τα «παράταγα»… αυτό συνέβαινε όταν είχαμε πολύ δουλειά στο σχολείο που δεν προλάβαινα να ξεκουραστώ, όχι να δημοσιεύσω κάτι ή όταν ψυχολογικά ένιωθα κάπως, ιδιαίτερα όταν αργούσαν να με καλέσουν για δουλειά. Εν γνώσει μου φυσικά γινόταν όλο αυτό. Δηλαδή έλεγα πραγματικά στο εαυτό μου «χάθηκες πάλι» και εννοείται πως το σχολίαζα σε κάθε επανεμφάνιση μου, ζητώντας συγνώμη για την απουσία. Απλά κάποιες φορές, ναι όντως συμβαίνει να μην έχεις την αντοχή να παρουσιάσεις όλα όσα γίνονται στο νηπιαγωγείο. Κάποιες φορές, οι προτεραιότητες αλλάζουν και ίσως μπαίνει σε δεύτερη μοίρα το ιστολόγιο.

 

Τι έχεις κερδίσει από την αλληλεπίδραση με άλλες συναδέρφους μέσα από το διαδίκτυο;

Continue Reading

ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ-ΕΥΗ ΤΣΙΤΙΡΙΔΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ-ΕΥΗ ΤΣΙΤΙΡΙΔΟΥ-ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

 

ΒΙΒΛΙΟ: ΜΗΝ ΤΡΩΣ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΕΥΗ ΤΣΙΤΙΡΙΔΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΝΑΤΑΛΙΑ ΚΑΠΑΤΣΟΥΛΙΑ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΕΙΡΑ: ΠΕΤΑΕΙ ΠΕΤΑΕΙ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

 

ΠΕΡΙΛΗΨΗ:

"Μην τρως τη μαμά μου!", λέει θυμωμένη η Ρηνούλα στο νεογέννητο αδερφό της. Ανησυχεί μήπως η μαμά αρρωστήσει έτσι ταλαιπωρημένη που είναι από την εγκυμοσύνη. Αλλά ο "Βεντουζάκης" την αγνοεί. Κάθε τρεις και λίγο κολλημένος στο στήθος της μαμάς βρίσκεται... Θα καταφέρει η Ρηνούλα να του βάλει μυαλό; Μια τρυφερή ιστορία για την αδερφική σχέση και για την αξία του μητρικού θηλασμού.

 ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ:

Ένα βιβλίο με χιούμορ, που ακουμπάει με τρυφερότητα και εξυπνο τρόπο το θέμα του ερχομού νέου μέλους στην οικογένεια και την αντιμετώπιση από τη μαμά. Με επίκεντρο το μητρικό θηλασμό, η συγγραφέας περνάει μηνύματα για τις αδερφικές σχέσεις και τη σύγκρουση που μπορεί να νιώθει το μεγαλύτερο παιδί, αλλά και το πως μπορεί να βοηθήσει η μαμά να εδραιωθεί μια καλή σχέση μεταξύ των παιδιών.Ένα από τα ελάχιστα βιβλία που ασχολούνται όχι μόνο με τον ερχομό ενός νέου μέλους στην οικογένεια, αλλά κυρίως με το θέμα του θηλασμού. Ένα βιβλίο που μπορεί να διαβαστεί στο σπίτι πριν ακόμη τον ερχομό του νέου μέλους.

Συνοδεύεται από μια μοντέρνα και γλυκιά εικονογράφηση, που ταιριάζει απόλυτα με το σύγχρονο κείμενο του βιβλίου.

Ιδανικό για παιδιά Α' και Β' Δημοτικού που ξεκινούν να διαβάζουν χωρίς βοήθεια.

 

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Για το συγκεκριμένο βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει

Δραστηριότητες:

Να συζητήσουμε με τα παιδιά και να δούμε τι γνωρίζουν για το θηλασμό

Να μιλήσουμε για το μητρικό θηλασμό

Να βρούμε κι εμείς εικόνες από ζωάκια που θηλάζουν

Να μιλήσουμε για τα μωρά και τη φροντίδα που χρειάζονται

Να συζητήσουμε για τη συμπεριφορά μας προς ένα μωρό

Να φέρουμε και να δούμε φωτογραφίες από τα παιδιά, όπως ήταν μωρά

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap