interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ-ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ

 

ΒΙΒΛΙΟ: ΑΤΑΞΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ - ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ Κ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΚΩΣΤΑΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΚΕΔΡΟΣ

ΣΕΙΡΑ: ΑΤΑΞΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ 7 ΕΤΩΝ

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Διάβασα κάπου ότι η τέχνη του θεάτρου γεννήθηκε εδώ, στη χώρα μας! Απ’ ό,τι φαίνεται όμως, εδώ και θα πεθάνει… Όποιος παρακολουθήσει μία από τις πρόβες μας, θα καταλάβει τι εννοώ. Όλα σ’ αυτή την παράσταση είναι για κλάματα. Ξεχνάμε τα λόγια μας, κουτουλάμε πάνω στα σκηνικά, τσακωνόμαστε… Επίσης, συμβαίνουν διαρκώς περίεργα φαινόμενα. Ο Μπρούνο, για παράδειγμα, έχει αποτρελαθεί. Ταυτίστηκε απόλυτα με το ρόλο του και θέλει να μας αφανίσει!

Στο πέμπτο βιβλίο της σειράς ATAΞΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ο Πάνος και οι συμμαθητές του ετοιμάζουν μια θεατρική παράσταση με την ευκαιρία της εθνικής μας γιορτής. Το απόλυτο χάος δε θα αργήσει να επικρατήσει και θα περιλαμβάνει παράξενους οιωνούς, μυστηριώδη ατυχήματα, έναν ποδοσφαιρικό αγώνα Ελλάδας-Ιταλίας… Ακόμη και τον κόμη Δράκουλα!
Δύο είναι τα βασικά ερωτήματα: Πρώτον, άραγε θα γλιτώσει ο θίασος τις ντομάτες; Και, δεύτερον, ποιος είναι, στην ουσία, ο νικητής κάθε πολέμου;

Η σειρά ΑΤΑΞΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ έχει για ήρωες τους μαθητές και τις μαθήτριες ενός συνηθισμένου ελληνικού σχολείου. Οι αστείοι χαρακτήρες και οι κεφάτες περιπέτειές τους θα φέρουν στο μυαλό όλων μας γνώριμες καταστάσεις. Και το κυριότερο: θα μας θυμίζουν ότι το καθημερινό ταξίδι της γνώσης μπορεί να γίνει πολύ, μα πολύ διασκεδαστικό!

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Ένα βιβλιο βγαλμένο από τη σχολική τάξη. Έξυπνο, διασκεδαστικό, καταλληλο για παιδιά του δημοτικού. Ένα βιβλίο για να περάσουν καλά οι μικροί αναγνώστες, αλλά και για να μάθουν, να σκεφτούν, να βρουν το χαρακτήρα του βιβλίου που θα ταυτιστούν. Αγωνία, ανατροπές, χιούμορ, σε ένα βιβλίο που θα αγαπήσουν πολύ τα παιδια. Με αφορμή τη γιορτή της 28ης Οκτωβρίου και την προετοιμασία της παράστασης, ο συγγραφέας περνάει μηνύματα για τη φιλία και την αποδοχή στη διαφορετικότητα διασκεδάζοντας παράλληλα τον μικρό (και μεγάλο) αναγνώστη.

Continue Reading

ΑΚΡΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ - ΚΕΛΛΥ ΣΤΑΜΟΥΛΑΚΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΑΚΡΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ - ΚΕΛΛΥ ΣΤΑΜΟΥΛΑΚΗ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

 

ΒΙΒΛΙΟ: ΑΚΡΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΚΕΛΛΥ ΣΤΑΜΟΥΛΑΚΗ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΤΥΛΟΥ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ

 

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Δύο νέοι πρίγκιπες ξεκινούν ένα μακρύ ταξίδι για τη σωτηρία της χώρας τους κι ακροβατούν ανάμεσα σε μυθικά τέρατα κι ευγενικά ξωτικά, σκοτεινές σκιές και σοφούς γέροντες, μαγικά ξόρκια κι αθάνατο νερό... Τί είναι όμως αλήθεια αυτό που αναζητούν; Και πού είναι κρυμμένο; Θα τα καταφέρουν να το βρουν και με ποιόν τρόπο;
Ένα παραμύθι γεμάτο περιπέτειες, δράση και χιούμορ με ανθρώπους που γίνονται ήρωες όταν μαθαίνουν πως να σταθούν ανάμεσα στην τύχη και τη δύναμη της θέλησης...
Είμαστε όλοι ακροβάτες της τύχης!

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Ένα αληθινό παραμύθι με δράση και περιπέτεια με μυθικά τέρατα, ξωτικά, πρίγκιπες, σκοτεινές σκιές, μαγικά ξόρκια και την ίδια τη Μοίρα... Μια ιστορία για την αγάπη και το δικαιο. Ταξιδεύει τον αναγνώστη (μικρό και μεγάλο) σε κόσμους αλλοτινούς... Είναι τελικά η τύχη ή δύναμη της θέλησης που κινεί τα πάντα; Μήπως είναι η συνειδητοποίηση ότι η δύναμη που κρύβουμε μέσα μας μπορεί να υπερνικήσει το δεος μας για την τύχη και τη μοίρα; Από τα βιβλία αυτά που διαβάζονται και ξαναδιαβάζονται με την ίδια θέρμη.

Η εικονογράφηση της Γεωργίας Στύλου κάνει την αναγνωση ακόμη πιο απολαυστική!

Συνοδεύεται από μουσικό cd με μουσική του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα

Τραγουδούν: ΕΥΡΥΔΙΚΗ ΘΕΟΚΛΕΟΥΣ, ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΚΑΚΗΣ, ΜΥΡΣΙΝΗ ΔΟΞΑ, ΟΡΕΣΤΗΣ ΤΡΙΚΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΡΑΒΟΣ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΛΑΘΥΡΗ, ΝΙΚΟΣ ΒΑΤΙΚΙΩΤΗΣ, ΚΙΤΤΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ, ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΑΣΒΑΝΤΗΣ

Η ιστορία ζωντανεύει στην Παιδική Σκηνή του Γυάλινου Μουσικού Θέατρου

ΓΥΑΛΙΝΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ 2014-2015
Θίασος «Αβάντι»

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Κέλλυ Σταμουλάκη
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας
Παίζει και Ερμηνεύει η Ευρυδίκη

Έναρξη παραστάσεων Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2014

Η Κέλλυ Σταμουλάκη κι ο Θίασος «Αβάντι», συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία τους στο ΓΥΑΛΙΝΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ από τις 12 Οκτωβρίου 2014 θα γίνουν «Ακροβάτες της τύχης», συνδυάζοντας και πάλι τους κορυφαίους του θεάτρου και της μουσικής, δημιουργώντας έτσι μία ξεχωριστή οπτική για το θέατρο για παιδιά και για όλη την οικογένεια.

Η Ευρυδίκη, ο Ορέστης Τρίκας και οι Νικόλας Μπράβος, Αντώνης Πασβάντης, Μυρσίνη Δόξα, Νίκος Βατικιώτης, Κίττυ Μαργαρίτη, Σταμάτης Πακάκης, Κωνσταντίνα Χρίστου, Βασιλική Λαθύρη, ως «Ακροβάτες της τύχης» θα ξεδιπλώσουν σε μια φαντασμαγορία σκηνικών, κοστουμιών, οπτικών εφέ, εναέριων χορογραφιών και ζωντανής μουσικής, την αλήθεια και τους μύθους, που θα ψυχαγωγήσουν και θα διασκεδάσουν με αστείρευτο χιούμορ και σκηνές δράσεις τους μικρούς θεατρόφιλους και τους συνοδούς τους! Μία παράσταση που θα μείνει αξέχαστη καθηλώνοντας και τους πιο απαιτητικούς θεατές!

ΑΚΡΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ - ΚΕΛΛΥ ΣΤΑΜΟΥΛΑΚΗ - παιδική σκηνή Γυάλινο Μουσικό ΘέατροΑΚΡΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ - ΚΕΛΛΥ ΣΤΑΜΟΥΛΑΚΗ - παιδική σκηνή Γυάλινο Μουσικό Θέατρο

Ζωντανή μουσική επί σκηνής με σαξόφωνο, κανονάκι, άρπα, κιθάρα, πιάνο, ακορντεόν, φλάουτο, μεταλλόφωνο, καχόν κι άλλα κρουστά!

Continue Reading

28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΓΩΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ

Με την ευκαιρία της επετείου της 28ης Οκτωβρίου προτείνεται το ακόλουθο σχέδιο μαθήματος, ως μια εναλλακτική και συμπληρωματική πρόταση προσέγγισης ενός ιστορικού γεγονότος. Βασίζεται κυρίως σε εποπτικό υλικό για την ιστορική αυτή περίοδο, στην τεχνική της παγωμένης εικόνας και στη γνωριμία των νηπίων με τα συναισθήματα.

Εισαγωγική φάση
Αφού έχουμε συζητήσει με τα παιδιά για τα ιστορικά γεγονότα και έχουμε δει αντίστοιχο εποπτικό υλικό, επικεντρώνουμε τη συζήτηση κυρίως στο θέμα του πολέμου και στις συνέπειές του, με ιδιαίτερη έμφαση στο πώς νιώθουν οι άνθρωποι που τον βιώνουν, αλλά κι εμείς όταν συζητάμε γι’ αυτό το θέμα. Παρατηρούμε εικόνες ή και βίντεο με παιδιά και ενήλικες σε συνθήκες πολέμου γενικά, αλλά και ειδικότερα από την περίοδο του 1940. Μπορούμε να βρούμε ποικιλία εποπτικού υλικού από βιβλία και από το διαδίκτυο. Αν τα παιδιά είναι εξοικειωμένα με τα βασικά συναισθήματα συζητάμε για το πώς νιώθουν τα άτομα που βλέπουμε στις εικόνες. Σε διαφορετική περίπτωση θα πρέπει αρχικά να ασχοληθούμε λίγο με τα συναισθήματα με εικόνες, παντομίμα, μικρούς αυτοσχεδιασμούς, έτσι ώστε τα παιδιά να είναι σε ένα επίπεδο που να μπορούν να κατονομάσουν κάποια συναισθήματα (τουλάχιστο τη χαρά, τη λύπη, το φόβο και το θυμό για αρχή), αλλά και να τα εκφράσουν σωματικά.
Όταν η ομάδα είναι έτοιμη, μπορούμε να ασχοληθούμε με την ακόλουθη δραστηριότητα. Παρουσιάζουμε στα παιδιά φωτογραφίες με ανθρώπους της περιόδου που συζητάμε (φροντίζουμε φυσικά να φαίνεται ξεκάθαρα η έκφραση του προσώπου τους και να υπάρχουν κάποια στοιχεία του περιβάλλοντα χώρου). Παράλληλα τους δίνουμε εικόνες με φατσούλες που εκφράζουν κάποια βασικά συναισθήματα (3-4 στην αρχή είναι αρκετά). Βεβαιωνόμαστε ότι μπορούν να κατονομάσουν τα συναισθήματα που δείχνουν οι φατσούλες και έπειτα τους ζητάμε να ταιριάξουν τις φωτογραφίες με τις φατσούλες, εξηγώντας παράλληλα το λόγο της επιλογής τους (π.χ. το παιδάκι της φωτογραφίας αισθάνεται λύπη, γιατί δεν έχει ρούχα και παπούτσια). Είναι καλό η δραστηριότητα να γίνει ομαδικά ή έστω σε μικρές ομάδες αν έχουμε πολύ μεγάλο τμήμα, έτσι ώστε να μπορούν να ακούγονται διάφορες απόψεις και επιχειρήματα. Στο τέλος, παρουσιάζουμε τα συμπεράσματά μας σε έναν πίνακα, καταγράφοντας όλες τις απόψεις. Άλλωστε, είναι πολύ ενδιαφέρον όταν για μια φωτογραφία υπάρχει διχογνωμία, καθώς έτσι βοηθάμε τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν ότι ένα γεγονός μπορεί να μας προκαλεί διάφορα συναισθήματα, ακόμα και αντικρουόμενα.

28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΕΝΑ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΤΗΣ ΠΑΓΩΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ

Φάση δραστηριοποίησης
Η ομάδα μας είναι πλέον έτοιμη να αναλάβει πιο ενεργητικό ρόλο. Τα παιδιά μπορούν σε μικρές ομάδες να επιλέξουν τη φωτογραφία που τους έκανε μεγαλύτερη εντύπωση και να ετοιμάσουν ένα μικρό αυτοσχεδιασμό με αφορμή την εικόνα. Δίνουμε έμφαση στο πριν και το μετά της φωτογραφίας παροτρύνοντας με κατάλληλες ερωτήσεις τα παιδιά να σκεφτούν πάνω στα γεγονότα, π.χ. ο φαντάρος τι έκανε προτού αποχαιρετήσει το παιδί του; τι συνέβη στη συνέχεια; Αφού η κάθε ομάδα παρουσιάσει την αυτοσχέδια δράση της, μπορούμε να ασχοληθούμε με την τεχνική της παγωμένης εικόνας.

Continue Reading

ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΤΣΙΑΡΗΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ

ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΤΣΙΑΡΗΣ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ

ΒΙΒΛΙΟ: ΜΗ ΦΟΒΑΣΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΟΥΤΣΙΑΡΗΣ

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: ΘΕΝΤΑ ΜΙΜΗΛΑΚΗ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Δεν ήθελα να πάω στο δάσος. Προσπάθησα πολλές φορές να το πω, αλλά την τελευταία στιγμή άλλαζα γνώμη. Οι εντολές της μαμάς ξεκάθαρες. «Μη λοξοδρομήσεις, μη χασομερήσεις, μη μιλήσεις σε αγνώστους». Μη, μη, μη! Και μετά από λίγο…βγήκα έξω.

Το κάθε παιδί χρειάζεται την εμπειρία του για να υπερνικήσει και να επιβληθεί σε αυτά που το φοβίζουν, ώστε να μπορέσει με επιτυχία να ωριμάσει ως ένας λειτουργικός ενήλικας. To κορίτσι της ιστορίας μας μίλησε ανοιχτά για τον φόβο του, ζήτησε βοήθεια και έτσι τον νίκησε μια για πάντα!

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Ένα βιβλίο όπου ο συγγραφέας διασκευάζει το κλασσικό παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας για να μιλήσει στα παιδιά για το φόβο. Το αγαπημένο κλασσικό παραμύθι γίνεται αφορμή για να βρουν τρόπους τα παιδιά να αντιμετωπίζουν το συναίσθημα του φόβου. Αυτό το φόβο που τα παραλύει, που κάνει την καρδούλα τους να χτυπάει δυνατά από αγωνία... Ένα βιβλίο που διαβάζεται σελίδα - σελίδα και δεν ξεφυλίζεται... Εμείς έτσι το διαβάσαμε ακολουθώντας την παραίνεση του συγγραφέα και δεν το μετανιώσαμε. Γιατί η πλοκή του ανατρέπεται και μας οδηγεί σε απροσδόκητες... εξελίξεις. Γιατί όταν αποφασίζουμε να αντιμετωπίσουμε τον όποιο φόβο μας, δικαιολογημένο ή αδιακιολόγητο, (για τα παιδιά όλοι οι φόβοι τους είναι δικαιολογημένοι) τότε μπορούν να ξεπεραστούν!

Με σεβασμό στο κλασσικό παραμύθι η ιστορία έχει χαρούμενο τέλος και μας γεμίζει θετικά συναισθήματα και την πεποίθηση ότι ακόμη και ο μεγαλύτερος φόβος μπορεί να ξεπεραστεί όταν αποφασίσουμε να τον αντιμετωπίσουμε!

Η εικονογράφηση της Θέντας Μιμηλάκη "ντύνει" εξαιρετικά το κείμενο.

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Με αφορμή το βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο σημείο της ιστορίας

Να μιλήσουμε για το φόβο

Να μιλήσουμε για τα συναισθήματα

Να προτείνουμε τρόπους αντιμετώπισης των φόβων μας

Να εξομολογηθεί το κάθε παιδί το μεγαλύτερο φόβο του και τα άλλα παιδιά να προτείνουν τρόπους αντιμετώπισης στον φόβο του

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap