interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

Η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΒΡΥΣΗ - ΕΡΙΚΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ

Η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΒΡΥΣΗ - ΕΡΙΚΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΕΔΡΟΣ

 

ΒΙΒΛΙΟ: Η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΒΡΥΣΗ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΕΡΙΚΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ:  ΚΕΔΡΟΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ 12 ΕΤΩΝ

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Σε ένα γύρισμα του μονοπατιού, ένα λιοντάρι με πλούσια πέτρινη χαίτη και ανοιχτό στόμα άφηνε το νερό να τρέχει. Το μουρμούρισμα του νερού καθώς κυλούσε φάνηκε στη Βίκη και στον Άγγελο σαν να τους προειδοποιούσε για κάτι. Την επόμενη μέρα, καθώς πλησίαζαν στη βρύση, κάτι έλειπε. Έλειπε ένας ήχος. Ο ήχος νερού που τρέχει. Όταν έφτασαν, είδαν ότι το στόμα του λιονταριού ήταν στεγνό και έδινε την εντύπωση του διψασμένου. Ποιος είχε πάρει το νερό από το στόμα του λιονταριού; Γίνεται να κλέψεις το νερό; Και μάλιστα από ένα λιοντάρι; Είναι δυνατόν το νερό να ανήκει σε κάποιον; Μπορείς να στερήσεις το νερό από ένα χωριό; Να αφήσεις να διψάσει ένα δάσος; Μπορεί μια βρύση να είναι καταραμένη; Και ποιος μπορεί να την έχει καταραστεί;

Η Βίκη και ο Άγγελος, για μία ακόμη φορά μετά την Άνδρο και τα Στοιχειωμένα θεμέλια, καλούνται να λύσουν ένα μυστήριο.
Ένα μυστήριο που αρχίζει να ξεδιπλώνεται, μια άνοιξη, σε ένα ορεινό χωριό της Πελοποννήσου.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Ένα βιβλίο με ενδιαφέρουσα πλοκή, γεμάτο περιπέτεια. Κρατάει το ενδιαφερον του μικρού και (γιατί όχι) του μεγάλου αναγνώστη αμοίωτο. Με χαρακτήρες ενδιαφέροντες που θα αγαπήσουν τα παιδιά και θα ταυτιστούν μαζί τους.Μια ωραία επιλογή για να περάσουν τα παιδιά ευχάριστα τον ελεύθερό τους χρόνο.

Για τους νεαρούς αναγνώστες που αγαπούν τα μυστήρια!

Με ένα βιβλίο συντροφιά

περνάμε πάντοτε καλά!!

Καλά... ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΑ!!

10 ΚΟΛΠΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ-ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

10 ΚΟΛΠΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΒΙΒΛΙΟ: 10 ΚΟΛΠΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ:  ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΓΟΝΕΙΣ

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Βασισμένο σε πραγματικές μαρτυρίες και εμπειρίες, ένα πολύτιμο εργαλείο που θα δείξει στους γονείς πώς:
• να βάζουν τα παιδιά τους για ύπνο χωρίς γκρίνιες
• να τα μάθουν να τρώνε τα πάντα και να ζητάνε κι άλλο
• να αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά τον θυμό των παιδιών τους
• να τα βοηθούν στο διάβασμα και τη μελέτη τους.
Επιτέλους ένα βιβλίο που δίνει τον λόγο στους γονείς!

Πρόκειται για ένα τετραπλό βιβλίο γι' αυτό και μέσα θα βρείτε 4 πίνακες περιεχομένων

ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

10 ΚΟΛΠΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ…
— για να πηγαίνουν τα παιδιά για ύπνο και να μένουν στο κρεβάτι!            
— για να αντιμετωπίζουν τον θυμό των παιδιών τους        
— για να τρώνε τα παιδιά τους τα πάντα... και να ζητάνε κι άλλο!            
— για να βοηθούν τα παιδιά τους στα μαθήματά τους 

Το βιβλίο αυτό υλοποιήθηκε από ένα εργαστήρι γονέων με συντονίστρια τη Συλβί φον Λόβις, γενική γραμματέα του γαλλικού τομέα του Παγκοσμιου Κινήματος Μητέρων. Το  Παγκοσμιο Κίνημα Μητέρων της Γαλλίας διοργανώνει πολυπολιτισμικές ομάδες συζήτησης σε πόλεις και οργανισμούςγια να δώσει στις μητέρες τη δυνατότητα να ανταλλάξουν γνώσεις και εμπειρίες για την ανατροφή των παιδιών τους.

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ:

Ένα βιβλίο γραμμένο από γονείς μέσα από πραγματικές εμπειρίες  με τα παιδιά τους. Γραμμένο με απλό και κατανοητό τρόπο, αφού είναι γραμμένο από τους ίδιους τους γονείς, απευθύνεται σε γονείς, που ψάχνουν να βρουν τρόπους να λύσουν προβλήματα της καθημερινότητάς τους. Όταν το διαβάσαμε νιώσαμε ότι συζητάμε με άλλους γονείς, όπως όταν βρισκόμαστε σε μια φιλική συγκέντρωση.

Ακόμη κι αν δεν βρούμε κάποια έτοιμη λύση σε θέματα που ταλαιπωρούν την καθημερινότητά μας με τα παιδιά μας και προκαλούν προστριβές, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το βιβλίο ως ένα βιβλίο ιδεών και προτάσεων, τις οποίες μπορούμε να τροποποιήσουμε και να προσαρμόσουμε στα μέτρα της οικογένειάς μας και της σχέσης μας με τα παιδιά μας. Περιλαμβάνει τις εμπειρίες των γονιών για 4 θέματα που αποτελούν συχνά αιτίες για προστριβές μεταξύ γονιών και παιδιών: το φαγητό, το θυμό, τον ύπνο και τα μαθήματα - διάβασμα.

Continue Reading

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟ ΕΦΗ ΜΠΑΚΗ

Λίγα λόγια για μένα

Συνέντευξη με τη νηπιαγωγό Έφη ΜπακήΟνομάζομαι Έφη Μπακή και η καταγωγή μου είναι από την Αλεξάνδρεια Ημαθίας. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Θεσσαλονίκη και αποφοίτησα από το Τμήμα Επιστημών στην Προσχολική Εκπαίδευση του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, που εδρεύει στην Αλεξανδρούπολη, το 2001. Διορίστηκα στην δημόσια εκπαίδευση το 2005, με πρώτο μου σταθμό το πανέμορφο νησί της Χίου. Είμαι παντρεμένη και έχω δύο κοριτσάκια την Κωνσταντίνα και την Ελένη, 7,5 και 5 χρονών. Από φέτος, έχω την τύχη να εργάζομαι στην περιοχή που μεγάλωσα και που έχω πάρα πολλές παιδικές αναμνήσεις, στην Νεάπολη Θεσσαλονίκης.

Σε καλωσορίζουμε στο kindykids.gr! Θα θέλαμε να μάθουμε λίγα πράγματα για σένα!

Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με το λειτούργημα του νηπιαγωγού;

Ήταν η δεύτερη φορά που θα ετοίμαζα το μηχανογραφικό μου για τις πανελλαδικές εξετάσεις και ήθελα να σκεφτώ πολύ καλά τις επιλογές μου…Καθώς περνούσαν από μπροστά μου όλες οι σχολές της τότε Γ’ δέσμης, η μοναδική σχολή που ένιωσα πως θα μ’ ενδιέφερε πραγματικά τόσο σαν γνώση όσο και σαν επαγγελματική αποκατάσταση ήταν εκείνη των νηπιαγωγών. Σκέφτηκα: «Αν θέλω να κάνω κάποια δουλειά, που να μ’ αρέσει αυτή θα είναι της νηπιαγωγού». Τα Παιδαγωγικά Τμήματα δεν ήταν καθόλου «δημοφιλή» σε αντίθεση με τα αντίστοιχα της Νομικής και τα Φιλολογικά. Προς μεγάλη έκπληξη των καθηγητών μου δήλωσα μόνο 6 τμήματα Νηπιαγωγών και ήμουν περήφανη, που η όλη προσπάθειά μου γινόταν για συγκεκριμένο στόχο!

Τι αγαπάς περισσότερο και τι λιγότερο στη δουλειά μας;

Αυτό που μ’ ενθουσιάζει περισσότερο στην δουλειά μας είναι η επαφή μου με τα μικρά παιδιά! Μαζί τους γίνομαι και εγώ παιδί, που θέλω να παίξω, να τραγουδήσω, να ταξιδέψω μ’ ένα παραμύθι σε κόσμους φανταστικούς! Η θετική ενέργεια που εισπράττω καθημερινά από τα χαμόγελά τους, από την αθωότητα των ματιών τους, από τις αγκαλιές τους, είναι η κινητήρια δύναμη…είναι η ζωή!!

Ψάχνω πολύ για να βρω κάτι που δεν μ’ ευχαριστεί στην δουλειά μας….

…θα έλεγα η γραφειοκρατία!

Πως ονομάζεται το blog σου και πόσο καιρό το έχεις;

Το blog μου ονομάζεται «Αν όλα τα παιδιά της γης…» και τον Δεκέμβριο του 2014 θα κλείσει ένα χρόνο!

http://kidsofworld1.blogspot.gr/

Γιατί αποφάσισες να φτιάξεις το δικό σου blog;

Πάντα θαύμαζα και εξακολουθώ να θαυμάζω τα αξιόλογα ιστολόγια όλων των συναδέλφων και σκεφτόμουν : « Μήπως θα μπορούσα να κάνω κάτι παρόμοιο για να μοιραστώ μαζί τους τις εργασίες μας στο νηπιαγωγείο;» Αρχικά, ήρθε σαν μια φευγαλέα σκέψη…κάποια στιγμή όμως η σκέψη ωρίμασε και ήρθε η στιγμή που η σκέψη έγινε πραγματικότητα!

Πόσο εύκολο είναι να συνδυάζεις τη δουλειά στο σχολείο και τη διατήρηση ενός προσωπικού blog που θέλει συνεχή ενημέρωση και επιπλέον δουλειά καθημερινά;

Ομολογουμένως, είναι αρκετά δύσκολο, μιας και ο χρόνος είναι αρκετά περιορισμένος. Θεωρώ όμως πως αξίζει τον κόπο ν’ ασχοληθείς με κάτι που θα σε γεμίσει, μέσα από την αίσθημα της προσφοράς.

Τι έχεις κερδίσει από την αλληλεπίδραση με άλλες συναδέρφους μέσα από το διαδίκτυο;

Θεωρώ πως ήταν για μένα ένα δώρο η γνωριμία μου με πολλές συναδέλφους από όλα τα μέρη της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού. Η αγάπη μας για την δουλειά μας, η απλόχερη ανταλλαγή ιδεών, η συναδελφική αλληλεγγύη, το «άνοιγμα» της τάξης μας, μας έκανε πιο «δυνατούς» στους δύσκολους καιρούς.

Τι μας μαθαίνει τελικά το νηπιαγωγείο;Στα παιδιά, αλλά και σε εμάς τους ενήλικες…

Continue Reading

ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑΣΠΕΡΓΚΕΡ

Το Σύνδρομο ΆσπεργκερΠριν από μερικά χρόνια δύσκολα θα άκουγε κανείς τον όρο «Άσπεργκερ», όμως στις μέρες μας σε κάθε σχολείο υπάρχει ένα τουλάχιστον παιδί με αυτό το σύνδρομο. Ποια είναι λοιπόν τα διαφοροποιητικά του στοιχεία από τον αυτισμό; Πως γίνεται η διάγνωσή του; Τι χαρακτηριστικά εμφανίζουν τα παιδιά με Σύνδρομο Άσπεργκερ; Ποιες είναι εκείνες οι τεχνικές και στρατηγικές που θα βοηθήσουν γονείς και εκπαιδευτικούς να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των παιδιών που έχουν σύνδρομο Άσπεργκερ; Στα πλαίσια του συγκεκριμένου άρθρου πραγματοποιείται μια προσπάθεια προσέγγισης των παραπάνω ερωτημάτων.

“Οι άνθρωποι με Σύνδρομο Άσπεργκερ
αποτελούν ένα ζωηρό νήμα
μέσα στην πλούσια ύφανση της ζωής.
Ο πολιτισμός μας θα ήταν εξαιρετικά πληκτικός
και στείρος αν δεν είχαμε και
δεν θεωρούσαμε ανεκτίμητους αυτούς τους ανθρώπους.»

Tony Attwood

Το σύνδρομο Άσπεργκερ έλαβε το όνομά του από τον  Χάνς Άσπεργκερ, τον παιδίατρο που προσδιόρισε ένα στενό μοτίβο συμπεριφορών και ικανοτήτων,  που παρατήρησε κυρίως να εμφανίζεται στα αγόρια. Ένα άτομο με σύνδρομο Άσπεργκερ ανήκει στο φάσμα του αυτισμού με την προϋπόθεση πως δεν έχει γλωσσική ή νοητική καθυστέρηση και δεν πληρεί τα κριτήρια για κάποια άλλη διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή (Tony Attwood, 2006).

Το σύνδρομο Άσπεργκερ δεν αποτελεί μια ψυχολογική ασθένεια, αλλά μια χρόνια νευροαναπτυξιακή διαταραχή. Αυτό σημαίνει πως τα άτομα γεννιούνται με αυτό και δεν είναι ένα επίκτητο χαρακτηριστικό. Χαρακτηρίζεται από σημαντικά και σοβαρά κοινωνικά ελλείμματα  συνοδευόμενα από περιορισμένα ενδιαφέροντα όπως στον αυτισμό, αλλά σε αντίθεση με τον αυτισμό τα παιδιά με σύνδρομο Άσπεργκερ παρουσιάζουν επιλεκτικές γλωσσικές και  γνωστικές ικανότητες (James C. McPartland et al. 2014)


Ερευνητές μελετώντας ομάδες παιδιών κατέληξαν πως η ομάδα των παιδιών με Άσπεργκερ εμφάνιζε δυσκολία στην βλεμματική επαφή.   
 
Ο κλασικός αυτισμός και το σύνδρομο Άσπεργκερ μοιράζονται δύο κοινά χρακτηριστικά:
  • Δυσκολίες κοινωνικής επικοινωνίας
  • Στενά ενδιαφέροντα και επαναλαμβανόμενες ενέργειες

Αλλά διαφέρουν στα εξής δύο σημεία:

  • Στο σύνδρομο άσπεργκερ ο δείκτης νοημοσύνης είναι τουλάχιστον στο μέσο όρο  και δεν υπάρχει έλλειμμα στην γλώσσα
  • Στον κλασικό αυτισμό ο δείκτης νοημοσύνης μπορεί να είναι οπουδήποτε στην κλίμακα και υπάρχει έλλειμμα γλωσσικό.  (Viktoria Lyons, Dr. Michael Fitzgerald, 2005, Simon Baron-Cohen,2008)

Κάποιος μπορεί να εντοπίσει αυτά τα παιδιά αμέσως.
Είναι αναγνωρίσιμα από μικρές λεπτομέρειες, για παράδειγμα, ο τρόπος με τον οποίο εισέρχονται  στο ιατρείο κατά την πρώτη τους επίσκεψή, η συμπεριφορά τους κατά τις πρώτες στιγμές και οι πρώτες λέξεις που προφέρουν.(Hans Asperger,1991)

Το Σύνδρομο ΆσπεργκερΗ διάγνωση του συνδρόμου είναι δύσκολη λόγω της ιδιαίτερης του φύσης, είναι σημαντικό να αποκλεισθεί η ύπαρξη οποιασδήποτε άλλης διάχυτης αναπτυξιακής διαταραχής ή σχιζοφρένειας. Οι γονείς που έχουν παιδί με αυτισμό το έχουν διαπιστώσει πολύ νωρίς και συνεπώς η διάγνωση γίνεται μέχρι τα 5 κατά μέσο όρο, σε αντίθεση με τους γονείς που  το παιδί τους έχει Άσπεργκερ και δεν διαπιστώνουν κάποιο πρόβλημα κατά τα πρώτα χρόνια της ζωής του και η διάγνωση γίνεται συνήθως στα 11 χρόνια. (Χρυσαυγή Μελέτη, 2011)

Η έλλειψη ανάγκης για στοργή κατά την παιδική ηλικία, αποτελεί ένα από τα πρώιμα σημάδια που χρησιμοποίησαν οι κλινικοί για να διαγνώσουν την διαταραχή αυτιστικού φάσματος.  Σε ένα βρέφος ή παιδί με Άσπεργκερ παρατηρείται η έλλειψη ανάγκης για παρηγοριά και για αγάπη όταν είναι στενοχωρημένο, σε αντίθεση με την πλειοψηφία των παιδιών στα οποία η αγκαλιά και το χάδι δρουν αναλγητικά. (Tony Attwood,2013)


Τα στάδια που θα οδηγήσουν στην διάγνωση είναι δύο:

  • Το πρώτο στάδιο  περιλαμβάνει τους γονείς ή τους εκπαιδευτικούς και είναι η συμπλήρωση ενός ερωτηματολογίου ή η συμπλήρωση μιας κλίμακας διαβάθμισης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να υποδείξει αν ένα παιδί έχει το σύνδρομο.
  • Το δεύτερο στάδιο είναι η διαγνωστική αξιολόγηση από τους κλινικούς οι οποίοι είναι έμπειροι να εξετάζουν τις ικανότητες και την συμπεριφορά των παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές, χρησιμοποιώντας καθιερωμένα κριτήρια που δίνουν μια ξεκάθαρη εικόνα του συνδρόμου.(Tony Attwood,2006, Viktoria Lyons, Dr. Michael Fitzgerald, 2005, Simon Baron-Cohen,2008)

Αίτια του Συνδρόμου
Μέχρι σήμερα δεν είναι γνωστή η ακριβής αιτία του συνδρόμου Asperger. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι ένας συνδυασμός παραγόντων - γενετικών και περιβαλλοντικών - μπορεί να ευθύνεται για τις αλλαγές στην ανάπτυξη του εγκεφάλου. Το βέβαιο είναι πως το σύνδρομο Asperger δεν προκαλείται από την ανατροφή ενός ατόμου ή την κοινωνική του κατάσταση .

Τα παιδιά με Σύνδρομο Άσπεργκερ εμφανίζουν τα παρακάτω χαρακτηριστικά (Brenda Smith Myles, Richard L. Simpson, 1998):

  • Καθυστερημένη κοινωνική ωριμότητα και κοινωνική συλλογιστική
  • Ανώριμη ενσυναίσθηση
  • Δυσκολεύονται να κάνουν φίλους και δέχονται συχνά πειράγματα από τα άλλα παιδιά
  • Δυσκολεύονται με την επικοινωνία και την διαχείριση κανόνων
  • Ασυνήθιστες γλωσσικές ικανότητες που περιλαμβάνουν ανεπτυγμένο λεξιλόγιο και σύνταξη αλλά εμφανίζουν καθυστερημένες  δεξιότητες συνομιλίας, ασυνήθιστη προσωδία και μια τάση σχολαστική
  •  Γοητεύονται με ένα θέμα με ασυνήθιστη ένταση και εστίαση (ρολόγια, δεινοσαύρους)
  • Δυσκολία να διατηρήσουν την προσοχή τους στην τάξη
  • Ένα ασυνήθιστο προφίλ γνωστικών ικανοτήτων
  • Χρειάζονται βοήθεια με κάποιες οργανωτικές δεξιότητες και δεξιότητες καθημερινή διαβίωσης
  • Αδεξιότητα στην βάδιση και τον συντονισμό
  • Ευαισθησία σε μερικούς ήχους, οσμές, υφές  και αγγιγματα
  • Εστιάζουν την προσοχή τους στην λεπτομέρεια
  • Δυσκολία στην βλεμματική επαφή
  • Έλλειμα εμπάθειας
  • Εμφανίζουν κινητικές και λεκτικές στερεοτυπίες
  • Είναι απομονωμένα
  • Έχουν περιορισμένα ενδιαφέροντα
  • Δυσκολεύονται στην κοινωνική χρήση της γλώσσας
  • Εστιάζουν την προσοχή της στην λεπτομέρεια
  • Δυσκολεύονται να διαχειριστούν απότομες αλλαγές.

Το Σύνδρομο Άσπεργκερ-Στέλλα Γερασίμου


Tα κριτήρια που οδηγούν στην διάγνωση του συνδρόμου Άσπεργκερ (Kathryn Stewart, 2007)

Κοινωνική δυσλειτουργία (ακραίος εγωκεντρισμός) (τουλάχιστον δυο από τα ακόλουθα)

  • Δυσκολία   στην αλληλεπίδραση με τους συνομηλίκους
  • Αδιαφορία για επαφή με τους συνομηλίκους
  • Δυσκολία να ερμηνεύσουν τις κοινωνικές νόρμες /κανόνες
  • Ακατάλληλη κοινωνική και  συναισθηματική συμπεριφορά

Στενά ενδιαφέροντα (τουλάχιστον ένα από τα ακόλουθα)

  • Αποκλειστικότητα(μονοτονία) όσο αφορά τις δραστηριότητές τους
  • Επαναλαμβανόμενη προσκόλληση(εμμονή)
  • Παπαγαλίες δίχως πραγματική κατανόηση

Ψυχαναγκαστική ανάγκη για να παράγουν ρουτίνες και ενδιαφέροντα (τουλάχιστον ένα από τα παρακάτω)

  • Οι οποίες επηρεάζουν την κάθε πτυχή της καθημερινής ζωής του ατόμου
  • Οι οποίες επηρεάζουν τους άλλους

Ιδιαιτερότητες στον λόγο και την γλώσσα (τουλάχιστον τρία από τα παρακάτω)

  • Καθυστερημένη γλωσσική ανάπτυξη
  • Επιφανειακά τέλεια εκφραστική γλώσσα
  • Επίσημη σχολαστική γλώσσα
  • Περίεργη προσωδία, ιδιόμορφα χαρακτηριστικά φωνής
  • Δυσλειτουργία στην κατανόηση συμπεριλαμβανομένης και της λανθασμένης ερμηνείας της κυριολεκτικής σημασίας ή της υπονοούμενης σημασίας των εννοιών ή των λέξεων

 Μη λεκτικά επικοινωνιακά προβλήματα (τουλάχιστον ένα από τα ακόλουθα)

  • Περιορισμένη χρήση χειρονομιών
  • Αδέξια γλώσσα σώματος
  • Περιορισμένες εκφράσεις προσώπου
  • Ακατάλληλες εκφράσεις προσώπου
  • Ιδιόμορφο βλέμμα

Κινητική αδεξιότητα

  • Φτωχή απόδοση σε νευροαναπτυξιακά τεστ

Σύνδρομο Άσπεργκερ: Δώρο ή Κατάρα;

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap