interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ

Μια πολυγραφότατη συγγραφέας παιδικών βιβλίων και εκπαιδευτικός, ένας θετικός και χαμογελαστός άνθρωπος! Η Γιολάντα Γεωργιάδη - Τσορώνη με αφορμή το βιβλίο της "Το Ηλιοφέγγαρο" είναι η πρώτη, που ανοίγει την καινούρια ενότητα του kindykids.gr, παραχωρώντας μια συνέντευξη γεμάτη ευαισθησία και γνώση για το παιδί και το παιδικό βιβλίο!

Ας γνωριστούμε!!

Γιολάντα Γεωργιάδου Τσορώνη - Εκπαιδευτικός - Συγγραφέας

Η Γιολάντα Τσορώνη-Γεωργιάδη είναι πτυχιούχος της Νομικής Σχολής, της Παιδαγωγικής Ακαδημίας, καθώς και του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών και έχει μετεκπαιδευτεί στο Μαράσλειο Διδασκαλείο. Εργάζεται στη δημόσια εκπαίδευση, αρθρογραφεί σε παιδαγωγικά περιοδικά, είναι ενεργό μέλος της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς και έχει εκδώσει πολλά βιβλία για παιδιά και μελέτες λαογραφικού περιεχομένου.

Έχει ενταχθεί στο Μητρώο Επιμορφωτών του Προγράμματος «Καινοτόμες δράσεις ενίσχυσης της φιλαναγνωσίας των μαθητών και έχει αναλάβει επιμορφωτικό έργο σε ημερίδες επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.


1.Πως από τη Νομική αποφασίσατε να περάσετε στον εκπαιδευτικό κλάδο;

Επέλεξα τη Νομική στην εφηβεία μου. Τα χρόνια εκείνα, και μάλιστα σε επαρχιακή πόλη όπως αυτή όπου μεγάλωσα, το να γίνει κανείς γιατρός ή δικηγόρος ήταν μεγάλη υπόθεση. Ωστόσο κατά τη διάρκεια των σπουδών μου συνειδητοποίησα πως η επιστήμη αυτή δεν ανταποκρινόταν στα όνειρά μου και, αφού πήρα το πτυχίο, άλλαξα «γραμμή πλεύσης» αποφασίζοντας,στην ώριμη ηλικία πλέον των είκοσιτεσσάρων ετών, να «ασκηθώ στο δίδειν» με γνώμονα την αγάπη μου για τα παιδιά. Έγινα λοιπόν δασκάλα από επιλογή και όχι γιατί εκεί με έβγαλε ο δρόμος.Τελικά οι πρώτες μου σπουδές αποδείχτηκαν πολύτιμεςστη μετέπειτα πορεία, επειδή διεύρυναν τους ορίζοντές μου και με έμαθαν να διακρίνω την άλλη πλευρά των πραγμάτων.

 

2.Τι σας οδήγησε να ασχοληθείτε με τη συγγραφή παιδικών βιβλίων;

Όλα ξεκίνησαν εντελώς συγκυριακά. Είχε ήδη κυκλοφορήσει ένα άλλου τύπου βιβλίο μου όταν, στην ανάγκη μου να επικοινωνήσω με τα παιδιά πέρα από τα στενά όρια της σχολικής αίθουσας και τον περιορισμένο αριθμό των μαθητών μου, έγραψα κάποια κείμενα. Ταπρωτόλειά μουαυτά έτυχε να δουν η κ. Μουρίκη, η κ. Βαρελλά, ο κ. Βαγγέλης Ηλιόπουλος και να τα σχολιάσουν θετικά. Αυτοί οι τρεις άνθρωποι είναι που με «σκούντησαν» να κοιτάξω πιο ψηλά, στο όνειρο, γι’ αυτό και τους είμαι ευγνώμων. Ωστόσο, θέλοντας να μάθω από πρώτο χέρι τα μυστικά της συγγραφικής τέχνης, μαθήτευσα αμέσως μετά κοντά στο μεγάλο Δάσκαλο και συγγραφέα κ. Χρήστο Μπουλώτη, τον οποίο ευχαριστώ από καρδιάς για όσα μοιράστηκε με τόση γενναιοδωρία μαζί μου.

 

3.Πόσο χρόνο χρειάζεστε συνήθως για να ολοκληρώσετε ένα βιβλίο;

Ο χρόνος για τη συγγραφή ενός βιβλίου εκτιμώ πως είναι σχετικός. Μπορεί να μου πάρει από ένα μήνα έως ένα χρόνο ή και περισσότερο, εξαρτάται πάντα από την έκταση του κειμένου, από την έμπνευση που έχω, από πολλούς γενικά παράγοντες.Για αρκετά βιβλία μου, λοιπόν, χρειάστηκα μικρό χρονικό διάστημα γραφής,για άλλα ξέφυγα εντελώς από τον ενδεικτικό προγραμματισμό μου, ενώ για δυο τρία άλλα που έχω αρχίσει αμφιβάλλω αν ποτέ τα τελειώσω.

 

 4.Από πού αντλείτε την έμπνευσή σας για κάθε βιβλίο;

Η Φύση, τα πλάσματά της με τα σουσούμια τους, τα «Άξιον εστί» της ζωής, ιδιαίτερα κοινωνικά προβλήματα, ο Άνθρωπος με τις αδυναμίες ή το μεγαλείο του και, ασφαλώς, βιώματα της προσωπικής μου διαδρομής αποτελούν για μένα κυρίαρχες πηγές έμπνευσης και δημιουργίας. Ωστόσο, ένας τίτλος, κάποια εικόνα, τα λόγια -και οι πονηριές ακόμα- μαθητών μου έχουν γίνει αφορμή να γράψω διάφορες ιστορίες. Προσωπικά δεν ησυχάζω ποτέ. Προσπαθώ να βλέπω πίσω από αυτό που κοιτάζω και να καταλαβαίνω πίσω από αυτό που ακούω, γιατί ξέρω πως εκεί κρύβεται ένας άλλος κόσμος που περιμένει υπομονετικά να αποκαλυφθεί.

 

5.Πόσο εύκολο / δύσκολο είναι να γράψει κάποιος ένα παιδικό βιβλίο;

Αν διαβάζει, αν γνωρίζει τον ευαίσθητο και απρόβλεπτο ψυχισμό του παιδιού, αν έχει φαντασία, αν μπορεί να βλέπει με τα μάτια ενός παιδιού και ν΄ακούει με τα αυτιά του, αν διαθέτει στοιχειώδεις γνώσεις τεχνικών αφήγησης, αν μπορεί να μιλήσει με λόγια απλά, αλλά αληθινά, αν έχει την υπομονή και την επιμονή να σβήνει και να γράφει και αν –κυρίως– σέβεται και αγαπάει το παιδί, όχι, δεν είναι καθόλου δύσκολο.

 

6.Τι έχει αλλάξει κατά τη γνώμη σας τα τελευταία χρόνια στο χώρο του παιδικού βιβλίου;

Continue Reading

ΟΙ 2 ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΤΗΣ ΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΟΥ KINDYKIDS.GR

Η μέρα έφτασε! Τα αποτελέσματα της κλήρωσης βγήκαν και 2 τυχερές θα παραλάβουν τις προσεχείς μέρες το δώρο τους από το kindykids.gr!

Σας ευχαριστούμε όλους για τη μεγάλη συμμετοχή σας και κυρίως για τα καλά και ενθαρρυντικά σας λόγια σχετικά με το e-book! Είναι πολύ σημαντική η αναγνώριση της προσπάθειεας και της δουλειάς του kindykids.gr!

Οι 2 τυχερές προέκυψαν μετά από κλήρωση που πραγματοποιήθηκε σήμερα 10 Νοεμβρίου 2013 στις 12 μμ. Μέρος στην κλήρωση πήραν όλοι όσοι παρήγγειλαν το e-book έως και τις 9-11-2013.

Το δώρο αποτελείται από:

 

  • 20 κάρτες με τα συναισθήματα κολλημένες σε έγχρωμα γλωσσοπίεστρα
  • 6 κάρτες με σχήματα κολλημένες σε έγχρωμα γλωσσοπίεστρα
  • 10 κάρτες με αριθμούς (αριθμός - ποσότητα και συμβολισμός με τα δαχτυλάκια)

Κάρτες - δωρο για την κλήρωση!


Τα ονόματα των τυχερών είναι:

1. ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ 
 ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ: 16-9-2013

2. ΛΕΜΠΕΣΗ ΕΛΕΝΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ: 18-10-2013

Οι δυο τυχερές θα παραλάβουν το δώρο τους με courier, χωρίς καμία χρέωση, μέσα στις προσεχείς ημέρες.


Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συμμετέχοντες και υποσχόμαστε πως θα υπάρξουν κι άλλες παρόμοιες ενέργειες από το kindykids.gr στο μέλλον!

Continue Reading

ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ : ΕΠΟΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Τις παρακάτω πληροφορίες μπορούμε να συζητήσουμε με τα παιδιά πριν ξεκινήσουμε να βλέπουμε τις εικόνες ή και παράλληλα με τις εικόνες. Τι γνωρίζουν τα παιδιά για αυτήν τη εποχή; Τι αλλάζει στη φύση και στη ζωή μας;

Το φθινόπωρο είναι μια ξεχωριστή και πολύ ωραία εποχή. Η φύση γεμίζει χρώματα και είναι πολύ διασκεδαστικό να κάνουμε βόλτες στα δάση και να παρατηρούμε τα κόκκινα, πορτοκαλί, κίτρινα φύλλα που πέφτουν από τα δέντρα! Τι πιο διασκεδαστικό από τα να παίζουμε με τα πεσμένα φύλλα, να πηδάμε πάνω σε σωρούς από φύλλα και να γινόμαστε ένα με τη φύση!

Αν βρεθούμε στο δάσος εκτός από τα πολλά χρώματα και τα φύλλα μπορούμε να δούμε και σκιουράκια να προσπαθούν να βρουν βελανίδια! Κάποια τα τρώει εκείνη την ώρα και μπορεί να πετύχουμε μια τέτοια εικόνα και άλλα τα μαζεύουν στη φωλιά τους για το χειμώνα. Τα σκιουράκια μένουν το χειμώνα μέσα στα δέντρα ώστε να προφυλάσσονται από το κρύο.

Οι μεγάλες και όμορφες αρκούδες τρώνε πολύ φαγητό τώρα για να γεμίσουν με λίπος και να μπορέσουν να αντέξουν το βαρύ κρύο, όταν θα είναι σε χειμερία νάρκη. Τρώνε τα πάντα! Βελανίδια, αμύγδαλα, φουντούκια και ό, τι μπορεί να βρει μέσα στο δάσος που κατοικεί.

Τα ελάφια, οι γαλοπούλες τα ρακούν και όλα τα ζωάκια του δάσους προετοιμάζονται για το χειμώνα. Μαζεύουν τροφή, ετοιμάζουν τα σπίτια τους και χαίρονται το φθινόπωρο που είναι μια πραγματικά όμορφη εποχή!

Σιγά – σιγά αλλάζουμε τα ρούχα που φοράμε καθώς ο καιρός αλλάζει και γίνεται πιο κρύος σε σχέση με πριν. Φοράμε μακρυμάνικα μπλουζάκια και μακριά παντελόνια, καθώς και ζακέτες και ελαφριά μπουφάν. Κυρίως το πρωί και το βράδυ κάνει πιο πολύ ψύχρα.

Τα νόστιμα και ζουμερά μήλα γίνονται κομμάτι της καθημερινής μας διατροφής ! Πράσινα κίτρινα και κόκκινα μήλα κάνουν την εμφάνισή τους και όλα είναι πολύ νόστιμα! Μυρίζουν υπέροχα!

Εικόνες με θέμα το φθινόπωρο για το νηπιαγωγείοΕικόνες με θέμα το φθινόπωρο για το νηπιαγωγείο

Continue Reading

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ: ΟΙ ΓΡΙΦΟΙ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ

Ένα παιχνίδι που μπορούμε να φτιάξουμε μόνοι μας και να παίζουμε στην τάξη μας με τα παιδιά κατά τη διάρκεια του φθινοπώρου! Οι ερωτήσεις - γρίφοι αφορούν έννοιες σχετικές με το φθινόπωρο και μπορούμε να το παίζουμε σε συνδυασμό με τις καθημερινές δραστηριότητες που κάνουμε στην τάξη κι έχουν σχέση με την εποχή του φθινοπώρου.

Αποτελείται από απλούς "γρίφους" σε καρτέλες και καρτέλες με τις απαντήσεις (ζωγραφιά και λέξη). Εμείς κάνουμε ερώτηση σε κάποιο παιδί κι εκείνο σκέφτεται και επιλέγει την εικόνα που δείχνει την απάντηση. Σημαντικό είναι να μας αιτιολογήσει το παιδί το λόγο που επέλεξε τη συγκεκριμένη απάντηση.

ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ

  • Εκτυπωτής - Κόλλες Α4
  • Ψαλίδι
  • Πλαστικοποιητής - Διαφάνειες

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

  • Εκτυπώνουμε τις καρτέλες
  • Κόβουμε γύρω γύρω από το περίγραμμα κάθε κάρτα
  • Πλαστικοποιούμεγια μεγαλύτερη διάρκεια
  • Ξανακόβουμε αφήνοντας ένα μικρό περιθώριο

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ - ΓΡΙΦΟΙ

Παιχνίδι για το νηπιαγωγείο - Οι γρίφοι του φθινοπώρου

Παιχνίδι για το νηπιαγωγείο - Οι γρίφοι του φθινοπώρουΠαιχνίδι για το νηπιαγωγείο - Οι γρίφοι του φθινοπώρου

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap