interviews-1
 

Συνεντευξεις

Γνωρίζουμε αξιόλογους ανθρώπους. Περισσότερα..

book-presentations-1
 

Η ΓΩΝΙΑ ΤΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ

Με αφορμή ένα βιβλίο... Διαβάζουμε, προτείνουμε, δημιουργούμε υλικό... Περισσότερα..
teachers-interviews
 

Η Γωνια των Νηπιαγωγων

Οι νηπιαγωγοί αποκτούν τη δική τους ξεχωριστή θέση στο KindyKids.gr. Περισσότερα...

150x150-ebooks-image
 

200+ Φυλλα Εργασιας

Πρωτότυπα φύλλα εργασίας με 12 θεματικές ενότητες & δωρεάν υλικό. Περισσότερα...

ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΤΡΩΝΕ ΓΑΤΟΤΡΟΦΗ - ΑΝΤΡΕ ΜΠΟΥΣΑΡ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΔΕ ΤΡΩΝΕ ΓΑΤΟΤΡΟΦΗ - ΑΝΤΡΕ ΜΠΟΥΣΑΡ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΒΙΒΛΙΟ: ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΔΕ ΤΡΩΝΕ ΓΑΤΟΤΡΟΦΗ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΑΝΤΡΕ ΜΠΟΥΣΑΡ

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΔΙΑΠΛΑΣΗ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

«Ούτε σκύλο, ούτε γάτα!», δήλωσαν αυστηρά ο μπαμπάς και η μαμά.
Επειδή λοιπόν η Κλεμάνς είναι ένα κοριτσάκι υπάκουο, έφερε στο σπίτι ένα λιοντάρι! Αλλά τα λιοντάρια δεν τρώνε γατοτροφή, οπότε τι θα τρώει το ζωάκι της Κλεμάνς; Και τι θα του βρει να κάνει για να μη βαριέται;
Μια εξαιρετικά πρωτότυπη ιστορία, με διακριτικό χιούμορ και θαυμάσια εικονογράφηση που μας δείχνει ότι τα λιοντάρια δεν είναι και τα πιο εύκολα ζώα για να μένουν μαζί μας στο σπίτι!

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Μια πραγματικά πρωτότυπη ιστορία για ένα κοριτσάκι που καθώς είναι πολύ υπάκουο δεν φέρνει στο σπίτι ούτε σκύλο, ούτε γάτα αλλά ένα... λιοντάρι. Και ούτε γάτα ούτα ζημιά για τη μικρή Κλεμάνς. Είναι όμως το ίδιο εύκολο και για τους υπόλοιπους... Μια πρωτότυπη ιστορία με απροσδόκητη κατάληξη, για όλα εκείνα τα παιδιά που προκειμένου να ακούσουν τους γονείς, αλλά και να κάνουν αυτό που θέλουν... μπαίνουν σε περιπέτειες.

Η εικονογράφηση πραγματικά συναρπαστική!

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Για το συγκεκριμένο βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να βρούμε πληροφορίες για τα λιοντάρια

Να δώσουμε ένα διαφορετικό τέλος στην ιστορία

Να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο μας σημείο της ιστορίας

Να συζητήσουμε τι ζώο θα πηγαίναμε εμείς στο σπίτι σε ανάλογη περίπτωση

Να φτιάξουμε μια δική μας ιστορία με ήρωα ένα λιοντάρι

Continue Reading

5 + 2 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ … ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ

5 + 2 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ … ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ

Οι αισθήσεις μας είναι η πηγή όλων των γνώσεων μας για την υλική εξωτερική πραγματικότητα. Μας βοηθούν να γνωρίσουμε τον κόσμο , να επικοινωνήσουμε , να αισθανθούμε ... Γεννιόμαστε με αυτές και αποτελούν το καλύτερο διαβατήριο για να γνωρίσουν το νέο τους κόσμο.  Μας συνοδεύουν στην υπόλοιπη ζωή μας και είναι πάντα εκεί, έτοιμες να μας βοηθήσουν σε ό,τι χρειαστούμε.

Όλοι μας μεγαλώσαμε γνωρίζοντας ότι οι αισθήσεις είναι πέντε: η ακοή, η όσφρηση, η όραση, η γεύση και η αφή. Υπάρχουν, όμως και δυο ακόμα αισθήσεις που δεν είναι ευρέως γνωστές αλλά είναι το ίδιο σημαντικες: η αιθουσαία και η ιδιοδεκτική.

Ας δούμε λοιπόν, αναλυτικά όλες τις αισθήσεις μας και γιατί είναι απαραίτητη η ύπαρξη τους στην εξέλιξη μας.

Όραση
Το μωρό περνάει το μεγαλύτερο μέρος της ζωή του, μέχρι να γεννηθεί  μέσα στην ασφάλεια και τη σκοτεινή θαλπωρή της μήτρας, γι' αυτό και η όρασή του είναι ακόμα θολή. Η οξύτητά της είναι μικρότερη από το 5% της όρασης ενός ενήλικα. Μεγαλόνωντας όμως η όραση γίνεται η βασικότερη αίσθηση για την εξερεύνηση και την μάθηση. Είναι υπεύθυνη για να προωθεί πληροφορίες σχετικά με αντικείμενα και άτομα. Η όραση μας βοηθά να εντοπίζουμε δεδομένα κατά την κίνησή μας στον χώρο-χρόνο). Μας βοηθάει να παρατηρούμε και να μαθαίνουμε μέσα από τον κόσμο μας.

Ακοή
Είναι γεγονός πως από πολύ νωρίς το μωρό δεν αναγνωρίζει μόνο το πρόσωπο, αλλά και τη φωνή της μαμάς του. Το ακουστικό σύστημα διεγείρεται από ήχους, ετοιμάζει το σώμα για να δείξει προσοχή και ενισχύει την επικοινωνία. Η ακουστική εισαγωγή είναι αυτό που ακούμε. Συνδέεται νευροανατομικά με την αιθουσαία αίσθηση που θα αναλυθεί παρακάτω.

Αφή
Είναι βασική αίσθηση τόσο για την συναισθηματική ανάπτυξη του ατόμου όσο και για τις αλλαγές της διέγερσης του αλλά ταυτόχρονα και για τον κινητικό συντονισμό και την ανάπτυξητης αντιληπτικότητας και γνωστικότητας. Στα μωρά αρέσει να τα αγγίζουν. Ειδικά η μαμά τους. Αυτός είναι άλλωστε κι ο λόγος που σφίγγει με το χεράκι του το δάχτυλό σας. Χαϊδέψτε το όσο πιο συχνά μπορείτε. Το απαλό σας άγγιγμα θα το γεμίσει ασφάλεια. Η ολοκλήρωση της αφής είναι σημαντική για την ανάπτυξη της συνειδητότητας του σώματος, λεπτές δεξιότητες, σχεδιασμό κίνησης και αίσθηση άνεσης με τα χάδια και τα αγγίγματα.Το απτικό σύστημα έχει διπλή λειτουργία: λειτουργία προστασίας (πχ για την διευκόλυνση της αποφυγής ενδεχόμενα επικίνδυνης λειτουργίας όπως όταν περπατάει μια αράχνη στο χέρι μας, προστατευτικό συστατικό που μας οδηγεί να τραβήξουμε το χέρι μας μακριά από μια καυτή σόμπα) και δράση διάκρισης (πχ να πιάσουμε ένα κέρμα αντί χαρτονομίσματος στην τσέπη μας, να βρούμε τα κλειδιά αντί του κινητού μας στην τσάντα μας).
 
Όσφρηση
Από όλες τις αισθήσεις μας η όσφρηση είναι η πιο αναπτυγμένη από την πρώτη στιγμή κιόλας της γέννησής μας. Από την πρώτη κιόλας εβδομάδα της γέννησης του, το μωρό είναι ικανό να ξεχωρίζει τουλάχιστον δύο ανθρώπους από τη μυρωδιά τους και μόνο. Περιλαμβάνει την διάκριση ή αλλιώς πρόσληψη πληροφοριών (ευχάριστη όσμηση, προσανατολισμός πχ βρίσκω τον φούρνο από την όσμηση στον χώρο)και συναγερμού που μας προστατεύει (πχ η όσμηση του καπνού μας ξυπνά την αίσθηση αυτοπροστασίας ότι μπορεί να έχει πιάσει φωτιά).

Γεύση
Η γεύση είναι υπεύθυνη για την διατροφή και μας ενημερώνει τι είναι αυτό που γευόμαστε (γλυκό, πικρό, αλμυρό, πικάντικο κλπ). Συμβάλλει στην στοματοκινητική δραστηριότητα και επιδρά σημαντικά στα επίπεδα διέγερσης.

Αιθουσαία
Παρέχει πληροφορίες σχετικές με τη μετακίνηση και την θέση του κεφαλιού. Επιτρέπει στο άτομο να γνωρίζει την θέση, την κίνηση, τη ταχύτητα και τη διεύθυνση της κίνησης και συντονίζει την κίνηση των ματιών, κεφαλιού, λαιμού και σώματος. Η αιθουσαία αίσθηση είναι σημαντική για την ανάπτυξη της ισορροπίας, τον συντονισμό, τον έλεγχο των ματιών, την προσοχή, την ασφάλεια της μετακίνησης, τη συναισθηματική ασφάλεια.

Continue Reading

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ! - GEOFFROY DE PENNART - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ! - GEOFFROY DE PENNART - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΒΙΒΛΙΟ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ!

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: GEOFFROY DE PENNART

ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: GEOFFROY DE PENNART

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ: ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ 4 ΕΤΩΝ

 

 

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Το λαίμαργο το κατσικάκι κλείστηκε στο αποθηκάκι! Η κυρά Κατσίκα τρέχει στον κλειδαρά, στον αστυφύλακα, στον δήμαρχο, στον υπουργό, στον βασιλιά τον ίδιο, για να το ελευθερώσει!  Κανείς όμως δεν την καταλαβαίνει, παρά μόνο μια άλλη μαμά... κι ας είναι και λύκος!
 
Ο αγαπημένος μας Geoffroy de Pennart, πασίγνωστος με τα ανατρεπτικά παραμύθια του στη σειρά “Ο Λύκος”, συνεχίζει τη σειρα με μοναδικό χιούμορ και απροσδόκητες καταστάσεις που θα κάνουν τα μικρά παιδιά να γελάσουν, να χαρούν, αλλά και να σκεφτούν...

ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ

Μια απροσδόκητη ιστορία με ακόμη πιο απροσδόκητο τέλος... Είναι δυνατόν η μόνη που δέχεται να βοηθήσει τη μαμά κατσίκα να είναι η μαμά λύκαινα; Παραδοσιακά αυτες οι δύο έπρεπε να είναι εχθροί! Είπαμε όμως απροσδόκητη η ιστορία του Geoffroy de Pennart... Εκεί που αστυφύλακες, δήμαρχοι, υπουργοί και βασιλιάδες αδυνατούν να λύσουν ένα απλό πρόβλημα, τη λύση δίνει μια άλλη μαμά. Μια απλή μαμά. Αυτοί που έχουν τη δύναμη και την εξουσία αδυνατούν να δώσουν λύση σε ένα απλό πρόβλημα και τότε αναλαμβάνει δράση μια απλή... μαμά.

Ένα βιβλίο για τη δύναμη που διαθέτει κάθε μαμά όταν πρόκειται για το παιδί της, αλλά και για την αδυναμία της εξουσίας να επιλύει πολλές φορές φαινομενικά απλά προβληματα,αλλά εκεί δεν κρύβεται και η επιτυχία; Στη διάκριση.

Ένα παραμύθι με πρωτότυπο θέμα που οι ενήλικες θα αγαπήσουν ίσως πιο πολύ κι από τα παιδιά!

ΤΟ KINDYKIDS.GR ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ:

Για το συγκεκριμένο βιβλίο το KindyKids.gr προτείνει:

Δραστηριότητες:

Να φτιάξουμε κι άλλες ιστορίες για ζωάκια που παραδοσιακά θεωρούνται εχθροί να αλληλοβοηθιούνται

Να ζωγραφίσουμε το αγαπημένο μας σημείο της ιστορίας

Να δώσουμε ένα διαφορετικό τέλος στο παραμύθι

Να δραματοποιήσουμε την ιστορία

Να φτιάξουμε το δικό μας παραμύθι όπου ο λύκος θα είναι καλός

Να βρούμε φωτογραφίες και πληροφορίες για τους λύκους

Να βρούμε και να διαβάσουμε κι άλλα παραμύθια όπου ο λύκος είναι καλός

Να βρούμε κι άλλα παραμύθια με πρωταγωνιστή το λύκο (που συνήθως είναι κακός) και να τα γυρίσουμε από την... ανάποδη

Continue Reading

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ: "ΚΟΨΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ!"

Φύλλα εργασίας για τους αριθμούς 1 εως 10 που συνδυάζουν τη γνώση του αριθμού και τη χειροτεχνία. Τα παιδιά καλούνται να κόψουν και να κολλήσουν τον αριθμό, να χρωματίσουν, αλλά και να χρησιμοποιήσουν τις γνώσεις τους ώστε να κολλήσουν, τόσα αντικείμενα κάθε φορά, όσα δείχνει ο αριθμός.Εκτός από τη γνώση του εκάστοτε αριθμού βοηθάνε και στην εξάσκηση των παιδιών σε δραστηριότητες λεπτής κινητικότητας όπως: στο κόψιμο με ψαλίδι και στη χρήση της κόλλας.

Απευθύνονται  στο νηπιαγωγείο, αλλά και στις πρώτες τάξεις του δημοτικού.

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ: "ΚΟΨΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ!"

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ: "ΚΟΨΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ!"ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ: "ΚΟΨΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ!"

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ: "ΚΟΨΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ!"ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ: "ΚΟΨΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ!"

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ: "ΚΟΨΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ!"ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ: "ΚΟΨΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ!"

Continue Reading

KindyKids.gr E-Book

100 φύλλα εργασίας  
τεύχη 1 & 2 για
δημιουργικές ώρες με τα παιδιά

Περισσοτερα

Προτεινομενα Αρθρα

Αρθρα Για Γονεις

  • Διαφήμιση
  • Στατιστικά Ιστοσελίδας
  • Όροι Χρήσης
  • Sitemap